 
		A mai világban szinte elképzelhetetlen már, hogy egy újdonság legalább valamilyen szinten ne legyen villanyosítva. Egy jelentés szerint viszont a Nissan most mégis szembemegy majd a trendekkel és a szabályozásokkal a GT-R következő generációjával.
 
		A mai világban szinte elképzelhetetlen már, hogy egy újdonság legalább valamilyen szinten ne legyen villanyosítva. Egy jelentés szerint viszont a Nissan most mégis szembemegy majd a trendekkel és a szabályozásokkal a GT-R következő generációjával.
 
		Bár a legtöbben arra tippeltünk volna, hogy a Stellantis nem ad már komolyabb esélyt az elmúlt években a kihalás szélére sodródott Chrysler márkának, most mégis egy új elektromos modellt készít elő a gyártó.
 
		A Müncheni Autószalon egyik legfontosabb újdonsága lesz a Renault Megane újragondolt változata. Nem csak elektromos, hanem több benne az SUV vonás is, mint eddig bármikor.
 
		Az Opel nemrég mutatott be egy egyedileg megépített és villanyosított klasszikus Mantát. Most kiderült, hogy egy üzenet volt az akció: tényleg visszatér az immár villanyosított kínálatba a legendás név.
 
		Az angol milliárdos vegyészmérnök egy régi álmát valósítja meg az Ineos Automotive létrehozásával, melynek első modellje egy régivágású terepjáró lesz.
 
		A Tesla és a Cybertruck esete majdhogynem lerágott csont már. Évek óta megy az ígérgetés, aztán pár hét csönd, majd megint egy bejelentés, hogy mi lesz és hogyan. Most megint jelentkezett Elon Musk.
 
		Hónapok óta lógott a levegőben, most pedig ténylegesen megtörtént: a Bugatti és a Rimac együtt menetel tovább az elektromos jövő felé.
 
		Egy teljesen új modell bevezetésébe fogott bele a Mercedes, mely kupé és kabrió karosszériával is elérhető lesz a híresztelések szerint. Ezzel azonban nem növekedik, hanem éppen hogy csökken majd a paletta mérete.
 
		A Mini tavaly év végén jelentkezett a Vision Urbanaut névre keresztelt digitális tanulmánnyal. A szórakoztató-pihenő kisbusz koncepció azóta ment a levesbe? Dehogy, már meg is épült a fizikailag létező változat is!
 
		Mary Barra, a GM vezérigazgatója egy fesztiválon beszélt arról a közönségnek, hogy szerinte ma már az elektromos autó az ésszerű döntés, főleg, ha a felhasználói élményeket keressük a járgányokban.