
A Volkswagen Golf nyolcadik generációja is megkapta a paletta tetején trónoló R kivitelt, mely nemes egyszerűséggel az eddigi legerősebb széria változat. Még drift mód is került bele, hogy teljes legyen a móka.
A Volkswagen Golf nyolcadik generációja is megkapta a paletta tetején trónoló R kivitelt, mely nemes egyszerűséggel az eddigi legerősebb széria változat. Még drift mód is került bele, hogy teljes legyen a móka.
Ugyan még csak másfél év telt el a Renault Trafic legutolsó modellfrissítése óta, nem vártak tovább a gyáriak az új generáció leleplezésével. Modernebb, biztonságosabb és praktikusabb lett a franciák kisbusza.
Bár nemrég kapott egy nagyobb ráncfelvarrást, most mégis tovább bővíti a V-osztály opciós lehetőségeit a Mercedesé. Légrugós futóművel minden eddiginél kényelmesebb és kiegyensúlyozottab lesz a csillagosok kisbusza.
Létezik egy japán autó és karossziagyártó cég, mely mostanság előszeretettel alakít át japán modelleket amerikai mintára. Ez a Mitsuoka, mely most éppen egy 90-es évek eleji amerikai terepjáró dizájnnal megbolondított Toyota RAV4-el hívta fel magára a figyelmet.
Pár éve még elképzlhetetlennek tűnt, hogy akár valamilyen szinten megközelítsék az elektromos és hibrid autó értékesítések a dízel eladásokat. Aztán fordult a kocka, a villanyos autók fellendülőben, a dízelek pedig éppen leáldozóban vannak a statisztika szerint.
A Ford villanyosítási folyamatának egy hangsúlyos lépcsőfokát képviseli a Transit áruszállító tisztán elektromos változata, melyet alig pár héten belül le is leplez a gyártó. Amerikában készül majd, de az európai piacon is számíthatunk a jelenlétére.
Bár a padlólemez, amire az új Fabia felépül támogatná a hibrid hajtás alkalmazását, a gyártó mégsem kezd most még villanyosításba. Ennek az oka, hogy szerintük még drága a modell által képviselt kategóriába a technológia.
A világ egyik legkedveltebb platósa egy alapos modellfrissítésen esett át. A japánok még a motorpalettán is alakítottak, erősebb dízelekkel indul harcba a vásárlók kegyeiért a Hilux.
Egy román magazin jutott hozzá belsős információkhoz, melyek rámutatnak arra, hogy a Dacia nem követi teljesen az új Logan esetében az első generációjánál kijárt utat. Kombi ugyanis nem lesz belőle, hétszemélyes crossover viszont igen.
Tovább bővítette az elektromos 500-as modellcsaládot a Fiat. Itt a 3+1 kivitel, mely a hátsó ülésen utazók számára kínál az eddigieknél kényelmesebb ki- és beszállást.