Egy Tesla Model 3 tulajdonos fedezte fel elsőként az egyik eddig nem ismert gyári fejlesztést. Miután meghibásodott az autó, nemes egyszerűséggel alkatrészt rendelt magának.
Elon Musk már egy ideje hangoztatja, hogy a gyártó óriási erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy az autóik szervizelése zökkenőmentes legyen. Ennek egyik része az a szoftverfejlesztés, mely után az autó felismeri a saját hibáját és alkatrészt rendel az elromlott részek pótlására.
Erre egy Model 3 tulajdonos jött rá először, aki egy képes is posztolt a jelenségről az egyik közösségi oldalon. Egyik reggel ugyanis az autó képernyőjén megjelent egy üzenet, mely szerint a hajtásláncban hiba lépett fel, de semmi probléma, ugyanis a hibás alkatrészt már be is rendelte magának a program, így már csak a kapcsolatot kell felvenni a Tesla szervizzel.
Elon Musk megerősítette, hogy ez tényleg így működik a frissítés után, de természetesen a tulajdonos felülbírálhatja az alkatrész rendelést, amennyiben nem ért egyet a problémával. Amennyiben rendben találja a dolgokat, akkor az általa választott szervizbe szállítják az elemeket, így a lehető leghamarabb el lehet végezni a javítást.