Benzines

Az Egyesült Államokban árverésre került egy Dodge Challenger SRT Demon 170, amely szinte felismerhetetlenné vált egy pusztító tűzvészben – ennek ellenére komoly érdeklődés övezi. Az érte felajánlott összeg 70 500 dollár (nagyjából 25,6 millió forint), ami jól mutatja, mennyire keresett ez a ritka izomautó, még ebben az állapotban is.

Tovább

A Pagani újra bebizonyította, hogy a kreativitásnak és az egyéniségnek nincs határa, amikor bemutatta az egyik legkülönlegesebb Utopia-modellt, amit valaha készítettek. A „The Coyote” névre keresztelt autó nem csupán egy szuperautó, hanem egy különleges megrendelésre készült műalkotás, amely a hosszútávú-versenyzés világából merít ihletet, beleértve a tudatosan alkalmazott „használati nyomokat” is, mintha már több ezer versenykilométer lenne mögötte.

Tovább

A Suzuki Jimny neve mára egyet jelent a megfizethető, strapabíró és karakteres terepjáróval. Noha több piacon már csak korlátozottan elérhető, a kis méretű off-roader kultuszstátusza mit sem csorbult, sőt, az utóbbi években a kereslet a használt Jimny modellek iránt is komolyan megnőtt, különösen ott, ahol újonnan már nem kapható. Úgy néz ki, hogy egy frissítéssel nemsokára változhat a dolog, azaz visszatérhet néhány régi piacára a modell.

Tovább

Úgy tűnik, a Maserati háza táján még nem mondtak le véglegesen a legendás V8-as motorokról. Noha a Ferrari-eredetű V8 2024-ben, a Quattroporte Grand Finale különkiadásban búcsúzott a márka kínálatából, a Stellantis-csoporthoz tartozó olasz gyártó mérnöki vezetője, Davide Danesin nem zárja ki, hogy a jövőben ismét visszatérhet a nyolchengeres erőforrás, akár limitált szériás modellekben.

Tovább

Az AC Cars, melyet legtöbben a legendás Cobra modellről ismernek, igyekszik folyamatosan fenntartani a márka örökségét és egyre magasabbra helyezni azt a bizonyos lécet. Most az eddigi történetük egyik legnagyobb dobására készülnek, azaz bejelentettek egy klasszikus megjelenésű, de modern szupersportkocsit. Ez lesz az 1000 lóerő felett teljesítő GT SuperSport, melyből összesen 25 darabot építenek meg.

Tovább

Majdnem tíz évnyi jogi huzavona után végleg visszakerült Maranellóba a Testarossa név joga. A Ferrari számára ez nemcsak egy máig jól csengő márkanév megvédését jelenti, hanem egy jelentős precedensértékű győzelmet is, amely nagy múltú márkák tucatjainak nyithat új utat az európai jogban. A döntést az Európai Unió Törvényszéke (EUGC) hozta meg, miután felülvizsgálta a korábbi határozatokat.

Tovább