LeSee néven mutatja be egy kínai gyártó a teljesen elektromos hajtású autóját, amelynek koncepciója hasonlít a rendkívül sikeres Tesla Model S-éhez.
LeSee néven mutatja be egy kínai gyártó a teljesen elektromos hajtású autóját, amelynek koncepciója hasonlít a rendkívül sikeres Tesla Model S-éhez.
Alig egy nap telt el azóta, hogy kiszivárgott a Tesla Model S ráncfelvarrásának híre, a gyártó máris közzétette a megújult típus képeit és elárult róla néhány részletet is.
Egy hét alatt háromszázezer fölé emelkedett a tisztán elektromos autókat gyártó Tesla legújabb, legkisebb típusára, a Model 3-ra leadott előrendelések száma. Példátlan sikernek ígérkezik az „olcsó villanyautó”.
Ha már minden kis autógyártó szuper-sportkocsit fabrikál a műhelyében, miért éppen Kínának ne legyen egy sajátja? – gondolták a BAIC autógyár vezetői, és parancsot adtak egy saját sportos szörnyeteg kifejlesztésére. És még ebben a hónapban be is mutatják.
Gőzerővel dolgoznak a hamvaiból feltámadt Spykernál a mérnökök egy elektromos meghajtású luxus-sport SUV-on. Az újdonság novemberben mutatkozik be.
Bemutatta kínálatának harmadik típusát a Tesla, a Model S-nél kisebb Model 3 kedvezőbb áron teszi elérhetővé az elektromos autózás előnyeit.
Nem bízza a véletlenre a Mazda, hogy megtartja-e az első helyet a roadsterek értékesítésének világrangsorában az MX-5-ös: a most bemutatott lehajtható keménytetős változat biztosan sláger lesz!
A legnagyobb titokban fejleszt a Tesla: a most közzétett, igazából nem sokat mutató első gyári képen kívül még semmi sem szivárgott ki a márka harmadik modelljéről. Pedig két hét múlva leleplezik.
Olaszos stílusú sportkocsi tanulmányát állította ki genfi standján az Italdesign, a szárnyas ajtós GTZero meghajtásáról három villanymotor gondoskodik.
Bemutatta első elektromos tanulmányautóját a Citroen márkából kivált DS. Az E-Tense Concept kereken 400 lóerős és 300 kilométeres hatótávolsággal rendelkezik.