
Bár hivatalos árazása még nincs, valószínűleg a piac legolcsóbb elektromos autója lesz a Dacia Spring. Már elkezdte felvenni az előrendeléseket a magyar importőr.
Bár hivatalos árazása még nincs, valószínűleg a piac legolcsóbb elektromos autója lesz a Dacia Spring. Már elkezdte felvenni az előrendeléseket a magyar importőr.
Bár sokaknak még mindig ellenszenves az elektromos autózás úttörőjének számító Tesla, azt nem lehet elvitatni tőlük, hogy nem tudják, mit csinálnak. Most például az elmúlt negyedévben több autót adtak el, mint eddig bármikor.
Az autóiparban tapasztalható folyamatok nem csak magukat a gyártókat, hanem bizony az ipari beszállítókat is egyre nehezebb helyzetbe hozzák. Ezért akadt ki most a Continental felügyelőbizottsági elnöke, aki nemes egyszerűséggel nekiment a politikának.
A Volvo külön almárkájaként új életre kelt Polestar megkezdte az elektromos 2-es modellek kiszállítását. Hiba volt elsietni, máris panaszkodnak a vásárlók a 12 voltos rendszer hibája miatt.
Az első kimondottan nagy példányszámban gyártott, szélesebb közönség számára is elérhető elektromos autó volt, de eljárt felette az idő. Még idén abbahagyja a Mitsubishi az i-MiEV gyártását.
A dingolfingi gyáregység mellett a lipcsei BMW üzem is becsatlakozik jövőre az akkumulátor gyártásba. Ez egyben azt is jelenti, hogy egyre komolyabban készül a BMW a villanyos átállásra.
Kimondottan a Kia és Hyundai tulajdonosok számára építi ki a koreai gyártó Európában a KiaCharge elektromos töltőhálózatot, mely hibrid és tisztán elektromos járművek „tankolására” egyaránt alkalmas lesz.
Bár néhány héttel ezelőtt arról számolhattunk be, hogy a Nikola startup cég biztos hátszélre lelt a General Motors személyében, most viszont kiderült, hogy nem minden teljesen kerek az elektromos-üzemanyagcellás célokat maga elé kitűző márkánál.
A Hyundai elektromos almárkájaként piacra lépő Ioniq most először mutat meg egy terméket. Egy olyan terméket, mely még nincs kész, de megmutatja, hogy miként képzelik el a jövő elektromos autó belsőjét a gyáriak.
Bár legutóbb azon az állásponton volt a Rolls-Royce, hogy a jelenlegi akkumulátor technológia nem képes kiszolgálni a márka elektromos igényeit, most a gyár vezérigazgatója mégis ígéretet tett egy tisztán elektromos modellre még 2030 előtt.