A prémium-kategória talán legjobb vételének számít a hazai piacon a Jaguar egykori belépő-modellje, az X-Type, amelyből akár tágas kombi és takarékos dízel is választható.
A prémium-kategória talán legjobb vételének számít a hazai piacon a Jaguar egykori belépő-modellje, az X-Type, amelyből akár tágas kombi és takarékos dízel is választható.
Ma már általános elismertségnek örvendenek a koreai autók, a Kia Cerato azonban még az ez előtti időkből származik, ennek ellenére ésszerű választás lehet.
A használt piac legjobb vételei közé sorolhatjuk a maga kategóriájában a Citroen C5-öst. Motorjai takarékosak és elnyűhetetlenek, helykínálata pazar, utazási komfortja kiemelkedő, ára viszont meg sem közelíti számos hasonló korú vetélytársáét. Felejtsük el azt a sztereotípiát, hogy a francia kocsikkal sok a gond, nézzünk meg nyugodtan egyet belőlük. Valószínűleg kellemesen fogunk csalódni.
Véletlenek nincsenek, a sikerhez olyasmit kell nyújtani, amit mások nem tudnak. A Mazda MX-5 sikerének titka, hogy kivételes élményt nyújt, mégis könnyen fenntartható. Ráadásul megbízhatóságára sem lehet panasz.
Racionális modellnek szánta kompakt modelljét a Fiat, ez volt a Stilo előnye és egyben a hátránya is. A háromféle karosszéria közül mindenki megtalálja a neki valót.
Az Opel legkisebb autója igazából egy Suzuki, de a hasonló forma alatt más motort találhatunk, és a gyártása sem nálunk folyt. Városi kiskocsinak érdekes választás.
A nagyautók kategóriájának sportosabb képviselői közé tartozik a BMW 5-ös sorozata, a megjelenése idején még különösnek számító formája mára megszokottá vált.
Sosem volt igazán népszerű a Primera legutolsó generációja, a futurisztikusnak szánt középkategóriás Nissan ennek ellenére remekül beválik családi autónak.
Bevált a hazai utakon a Suzuki strapabíró kisautója, amely kedvező árával és megbízható műszaki tartalmával használtan is jó vétel.
Nem lett népszerű, ennek ellenére a takarékos családi autót keresők számára jó vétel lehet a Honda hibridautója, az Insight második generációja.