
Brit sajtóértesülések szerint visszatérhet az F1-be az egykori legendás csapat, a Brabham – méghozzá a Force India istálló felvásárlásával.
Brit sajtóértesülések szerint visszatérhet az F1-be az egykori legendás csapat, a Brabham – méghozzá a Force India istálló felvásárlásával.
Újra gyártani fogják a Jaguar legendás versenyautóját, a D-Type-ot. Pontosabban az arra épülő Lister-változatot. A méregdrága különlegességből tíz példány készül majd.
Lehet, hogy a francia csapat még nem villog az eredményeivel a pályákon, de tudja merre tart – legalábbis erre utal az a tanulmányautó, amellyel azt villantják fel, hogy milyen lesz a jövő F1-es betontorpedója.
Tavaly már megnyerték vele a Le Mans-i 24 órás versenyt, az amerikai GTE bajnokságban pedig remekül ment első évében, idén pedig a WEC sorozaton is indul a Ford GT.
Nagyon messze gurult a gyógyszerük a Renault tervezőinek a ’90-es években. Ezt nem csak néhány fura sorozatgyártású modell mutatja (lásd: Avantime, Vel Satis), hanem egy-egy különleges koncepció is. Ilyen az F1-es technológiával felvértezett családi buszlimuzin „fából vaskarika” ötlete is, amelyet az Espace akkori sorozatával demonstráltak.
Az Egyesült Államokban kapta lencsevégre a holland Autoweek magazin fotósa ezt a rejtélyes Hondát. Talán a következő S2000-es prototípusát látjuk?
A genfi autószalonon leplezte le a Lamborghini azt a Huracán-változatot, amellyel megdöntötték az eddigi körrekordot a Nürburgringen. A Performante még keményebb, mint bármelyik elődje.
Bemutatták a genfi autószalonon a világ egyik leghíresebb autóversenyzője és az egyik leghíresebb dizájnstúdiójának közös alkotását, a 600 lóerős EF7-est.
Új körrekord született a híres-hírhedt versenypályán, a Nürburgringen. Immár a Lamborghini Huracán a leggyorsabb.
Még sportosabb és könnyebb, alapvetően versenypályákra szánt, de közúton is használható GT verziót készített a Ford.