
Amerikában Jeep nem nézte jó szemmel, hogy a Mahindra egy klasszikus hasonmással lépett a piacra. Meg is kezdődött a pereskedés, ami most ért véget. A Stellantis nem tehet semmit, továbbra is maradhat a piacon a Roxor.
Amerikában Jeep nem nézte jó szemmel, hogy a Mahindra egy klasszikus hasonmással lépett a piacra. Meg is kezdődött a pereskedés, ami most ért véget. A Stellantis nem tehet semmit, továbbra is maradhat a piacon a Roxor.
Manapság sok gyártó válik meg a fizikai gomboktól, hogy helyette digitális érintőfelülettel oldják meg a dolgokat. Most pont az utóbbi hibája miatt kell visszahívni többszáz 7-es BMW-t.
Ha Porsche, akkor azonnal beugrik mindenkinek a jellegzetes pajzsban ágaskodó lovacskás embléma. Pedig, alakulhatott volna másként is, a 60-as években ugyanis le akarták cserélni a megszokott logót a gyáriak valami sokkal egyszerűbbre. Ezek voltak a lehetőségek!
Az Audi Hungaria már 1998 óta gyárt autókat Győrben. Most egy impozáns mérföldkövet ünnepelhetnek a magyar négykarikások: elkészült a kétmilliomodik autó, egy Audi RS Q3 Sportback.
Az Alfa Romeo vezérigazgatója szerint az olasz márka vásárlói nem igénylik a túlméretes kijelzőket és a vezetést segítő rendszerszerek hadát, így a jövőben nem is rakják tele ilyen dolgokkal az autóikat.
Az egyik legnagyobb kínai autógyártó-konszern, a Chery is szerencsét próbál a magyar piacon. Az Omoda 5 modellel próbálják meg majd megszólítani első körben a crossover vásárlókat.
A Mercedes Amerikában egy ideje már elérhetővé tette a kettes szintű önvezetéshez tartozó automatikus előzést, az európai piacon viszont csak mostantól használhatják az újabb modellek tulajdonosai.
Az Alef Aeronautics még tavaly mutatta be a saját repülő autó koncepcióját, mely lényegében egy karosszéria alá rejtett eVTOL, azaz függőlegesen is felszállni képes jármű. Azóta töretlenül érkeznek be az előrendelések, ráadásul a különleges légialkalmassági tanúsítványt is megkapta már a szerkezet.
A Fiat a Citroen Ami alapjait felhasználva építette meg a legújabb modelljét, mellyel egyértelműen a trendi fiatalokat szólítják meg. Ez a Topolino, ami 45 kilométeres óránkénti tempóval képes maximum haladni, az elektromos hatótávja pedig mindösszesen 75 kilométer.
Most pénteken egy korszak lezárul. 47 év és 18 millió legyártott példány után hivatalosan is vége a Ford Fiesta sztorinak. Az utolsó két legyártott példányt megtartja a Ford a Heritage programon belül.