
Az új-zélandi W2 még 2018-ban rukkolt elő egy kimondottan furcsa lakókocsi koncepcióval. A srácok azóta tovább finomították a dolgot és most el is készült az első sorozatgyártású példány.
Az új-zélandi W2 még 2018-ban rukkolt elő egy kimondottan furcsa lakókocsi koncepcióval. A srácok azóta tovább finomították a dolgot és most el is készült az első sorozatgyártású példány.
Nem sokkal az elektromos Explorer után máris itt van egy újabb teljesen villanyos Ford. A haszongépjármű család bővült a Transit Courier elektronvadász változatával.
Skóciában még idén megkezdik az utasok kiszolgálását az első teljesen önvezető buszok, melyek egy meghatározott 23 kilométeres szakaszon segítenek majd be a tömegközlekedés lebonyolításába.
Új szintre lépett a török autóipar, miután hivatalosan is elkészült az első elektromos Togg T10X modell, melyet nem más, mint az elnök, Recep Tayyip Erdogan kapott meg.
Bár még mindig egy sosem megvalósuló projektnek tűnik a Tesla Cybertruck, a fejlesztés azért szépen csöndben folyik a háttérben. Mennyire van kész az autó? Annyira, hogy már meg is kezdték a törésteszteket, amiről videó is készült. Egy olyan videó, amiben csak a lényeget nem láthatod.
Izraelben a nagyobb városokban kezdi meg a működését a Fast Lanes program, melynek célja a közlekedés ritmusának fenntartása lesz. Valós idejű forgalomszervezés mellett érkezik a fizetős prémium sáv is, ahol bárki elsuhanhat a többi dugóban araszoló mellett, ha van pénze rá.
Az elektromos hajtásláncok fejlesztésére koncentrál az az új központ, mely a Bosch és a Műegyetem összefogásából született meg. A diákok innentől kezdve Magyarországon egyedülálló szimulációs rendszerrel és kellékekkel dolgozhatnak a jövő elektromobilitási megoldásain.
Sok gyártó örül az EU engedményének, miután kiderült, hogy egy egyezménynek köszönhetően 2035 után is lehet belsőégésű motorokkal szerelt autókat forgalmazni. A Ferrari is üdvözli a döntést, de azért nem állnak le a villanyos fejlesztések sem.
A Toyota a Camry modellel az utóbbi években erőteljesen az európai és az amerikai piacra kezdett el koncentrálni. Mindeközben a hazai eladások annyira beestek, hogy a japánok most ki is veszik a kínálatból az autót.
A Ferrari megerősítette, hogy hackerek támadták meg a gyártó belső rendszerét, ahonnan sikerült megszerezniük az ügyfelek telefonszámait, neveit és azok lakcímeit. Pénzt is követeltek a bűnözők, de az olasz gyártó egy fillért sem fizet.