A DS Automobiles bemutatta az N°4-et, amely a márka szerint a kompakt prémium ferdehátú szegmensben kínál alternatívát, többféle hajtáslánccal és átdolgozott külső-belső dizájnnal.
A DS Automobiles bemutatta az N°4-et, amely a márka szerint a kompakt prémium ferdehátú szegmensben kínál alternatívát, többféle hajtáslánccal és átdolgozott külső-belső dizájnnal.
A Mansory sosem fogta vissza magát, ha látványos tuningelemekről volt szó, de az elmúlt években sorra licitálják túl még saját magukat is. Erre példa a most bemutatott Ferrari Porusangue átalakítás, mellyel a műhely az olasz autógyártás előtt tiszteleg. Persze kérdés, hogy mondjuk Enzo Ferrari is értékelné-e ezen törekvéseket.
A Rezvani Motors új szintre emelte a luxus-SUV kategóriát: bemutatkozott a Rezvani Knight, amely a Lamborghini Urus alapjaira épül, de katonai ihletésű páncélozott karosszériát és extrém túlélőfelszerelést kapott. A különleges modell mindössze 100 példányban készül, és az érdeklődők dönthetnek: normál vagy a Dark Knight csomaggal felszerelt, valódi túlélőjárművet szeretnének.
Egyre valószínűbb, hogy hamarosan új tulajdonoshoz kerül az Italdesign, az olasz járműipari formatervezés egyik legismertebb neve. A vállalat jelenleg a Volkswagen-csoporthoz tartozik, de iparági források szerint a német konszern a költségek visszafogása érdekében megválna a stúdiótól.
Bár a Mercedes-AMG továbbra sem engedi el a V8-as motorokat, azért a villanyosítási terveit sem dobja a kukába. Most a brutálisan erős elektromos szedánról érkeztek gyári, de még álcázott képek.
Franciaország elnökének, Emmanuel Macronnak új hivatali járműve van: a DS Automobiles bemutatta a kifejezetten számára készített egyedi modellt, a DS N°8 Présidentiel-t. Az autó a második világháborús győzelem 80. évfordulója alkalmából került leleplezésre, és számos különleges részlettel tiszteleg a francia nemzeti identitás előtt.
Bár nem is olyan régen még úgy tűnt, hogy minden gyártó tüzes vassal írtja ki a nagy benzines erőforrásokat, szépen lassan drasztikusan alakul át ez a tendencia. A Mercedes-AMG például nem csak életben tartja a nagy belsőégésű motorokat, hanem elkezdett egy új V8-as generáción is dolgozni.
A Volvo egy régi jól csengő modellnevet emel vissza a palettára. Az új XC70 azonban nem az lesz, amit eddig megszokhattunk, azaz terepjáró kombi helyett egy a kínai piac igényei szerint kialakított SUV modellt kapnak a vásárlók.
Némi ráncfelvarráson esett át a Chevrolet ikonikus sportkocsija, a Corvette. A változások kívülről alig észrevehetők, a belső térben viszont egyértelmű, hogy milyen irányba mozdul el a modell. Kevesebb fizikai gomb és több kijelző a nyerő recept a gyártó szerint.
Miközben az autóipar egyre gyorsabb ütemben fordul az elektromos meghajtás felé, a világ legnagyobb autógyártója, a Toyota továbbra is más utat jár. Akio Toyoda, a vállalat elnöke ismét hangsúlyozta: a cél nem az elektromos autó, hanem a karbonsemlegesség, és ehhez nem csak egy út vezet.