
A Fiat sportos márkája arra volt kíváncsi, hogy vajon milyen érzelmeket vált ki az emberekből a versenypályán csapatás pilótaként és utasként is külön megvizsgálva.
A Fiat sportos márkája arra volt kíváncsi, hogy vajon milyen érzelmeket vált ki az emberekből a versenypályán csapatás pilótaként és utasként is külön megvizsgálva.
Nem ez az első eset, hogy a Porsche kipufogóból készült hangszórót dob a piacra, de az biztos, hogy a most bemutatott 911 Soundbar 2.0 Pro az eddigi legbrutálisabb próbálkozásuk, teljesítményben és megjelenésben egyaránt.
A Ferrari eddig sem panaszkodhatott, hiszen az elmúlt éveket is szerencsésen vészelték át pénzügyi szempontból. Most viszont már ott van a pályán az első SUV modelljük is, ami nagyon úgy néz ki, hogy hozza a papírformát.
Nem is olyan régen a Toyota jelentette be, hogy a jövőben az elektromos hajtásláncokhoz is kínál majd manuális váltási lehetőséget. Ez egy szimulált rendszer lesz, amiből a Honda viszont nem kér.
Kevesen tudják, hogy a BMW egyik legfontosabb formatervező részlege önálló cégecskeként kezdte a pályafutását. Ennek immár ötven éve, most pedig már a bajor gyártó X-es és i modelljein dolgoznak a srácok gőzerővel.
Öt év telt el az újgenerációs A110 gyártásba kerülése óta. Akkor majdnem év autója lett, noha ez egy 2+2 üléses kicsi sportcoupé. A modell sikerességén felbuzdulva úgy gondolta a Renault leányvállalata, hogy ideje egy nagyszabású vérfrissítésnek. Ezt hivatott szolgálni az Alpine A110 R.
Bár a trendekkel szembemenni sosem kifizetődő egy olyan, kimondottan piaci versenyzésre kihegyezett témában, mint az autóipar, nagyon úgy tűnik, hogy mindig marad egy-két makacs szereplő, aki ragaszkodik a régi értékekhez. Most a Bugatti vezetősége szögezte le, hogy nem lesz SUV a kínálatukban.
Aki szereti a régi sportos Opeleket, annak nem mond újat a GSE megjelölés. A többieknek legyen annyi elég, hogy egykoron a sportosabb modelleket jelölték ezzel a kombinációval a németek. Most visszatér a köztudatba a három betű, de más jelentéssel, mint eddig.
A francia AXA biztosító egy nyilvános törésteszt alkalmával beszélt arról, hogy mennyire változtatja meg a balesetek természetét az elektromos autók elterjedése.
A Pagani Huayra R napjaink egyik legbrutálisabb és legegzotikusabb sportkocsija, amit csak néhány szerencsés rajongó engedhet meg magának. Most viszont részben hozzájuthatunk mi földi halandók is az Asetek SimSports szimulátor pedálszettjének köszönhetően.