
2022 legnagyobb durranása egyértelműen az NFT (non-fungible tokens). A hatalmas hype-nak köszönhetően nagyon nagy számmal jelennek meg erre a piacra betörni kívánkozó cégek, nem képez kivételt ez alól az autóipar egyik legnagyobb entitása sem.
2022 legnagyobb durranása egyértelműen az NFT (non-fungible tokens). A hatalmas hype-nak köszönhetően nagyon nagy számmal jelennek meg erre a piacra betörni kívánkozó cégek, nem képez kivételt ez alól az autóipar egyik legnagyobb entitása sem.
A globális nyersanyaghiány miatt sajnos a Mini sem tudja tartani a tervezett kiszállítási időpket, ami bizony bosszúságra adhat okot a vásárlóknál. Egy kedves kis játékkal próbálja most oldani a feszültséget a gyártó.
A koronavírus-járvány miatt kihirdetett veszélyhelyzet alatt közel egymillió autó műszaki engedélye járt le. A többség szerencsére időben lépett, a halogatóknak viszont alig maradt pár napjuk a türelmi időszakból.
Ma már a legtöbb autó automata váltóval kerül átadásra, vannak azonban gyártók, melyek még nem engedik el a manuális megoldásokat sem. Ilyen a BMW M divíziója is.
A zseniális, eredeti Renault R5-ös káprázatosan sokáig sikeres maradt, olyannyira, hogy a dicsőségén még a teljesen más konstrukciójú, s csak kinézetében hasonló új, keresztmotoros R5 is osztozhatott. De a nyolcvanas évek végére már csendesebb, biztonságosabb, s legfőképpen tágasabb autót akartak a népek. Ebből lett a Clio.
Szinte hihetetlen, de már 40 éve annak, hogy bemutatkozott az Opel Corsa legelső generációja. A németek kisautója hosszú utat járt be azóta, voltak bőven sikersztorik is ezekben az évtizedekben. Az ünneplési alkalom tehát adott, be is mutattak gyorsan egy különleges limitált szériát a gyáriak.
A tavaly már megmutatott új emblémát kapta meg most a Dacia minden jelenleg futó modellje. Cserélték a hűtőrácsokat is, illetve jön a korábban belengetett sebességkorlátozás.
Új területeket vásárolt és gyárat bővít a Ferrari Olaszországban. A kiszivárgott információk szerint elektromos és hibrid modellek kapnak külön gyártósorokat a jövőben.
Technikai információkat alig árultak el, ráadásul csupán egyetlen képet tettek közzé róla, de a Cupra lerántotta a leplet a következő nagy dobásáról. A Terramar ráadásul itt nálunk készül majd az Audi győri üzemében.
Egy ideje már tudni lehetett, hogy jönnek az új magyar rendszámok, ám a bevezetés pontos ideje eddig még bizonytalan volt. Most Vitézy Dávid jelentette be, hogy már július legelején megkezdik az új formátumok használatát.