
A chiphiány még mindig jelen van az autóiparban, ami további lépésekre kényszeríti a gyártókat. Mostanság az extrák listáján szedi az áldozatait a válság, melynek legújabb tagja a BMW HUD rendszere.
A chiphiány még mindig jelen van az autóiparban, ami további lépésekre kényszeríti a gyártókat. Mostanság az extrák listáján szedi az áldozatait a válság, melynek legújabb tagja a BMW HUD rendszere.
Történelmi pillanatról számolt be a kecskeméti Mercedes-Benz gyár, azaz elkészült az első magyar gyártású elektromos modell, egy fehér színű EQB példány.
A Toyotával való együttműködésnek köszönhetően a Mazda megmarad Európában a kisautó szegmensben is. A hibrid Yaris lesz átemblémázva.
A Ford szerint elég komolyan befolyásolja a terepjárók képességeit a hátsó kipufogó, ezért kidolgoztak egy olyan megoldást, mellyel eltüntethető a cső túlnyúlása.
A globális chiphiány rengeteg gyártót hozott nehéz helyzetbe, így érthető, hogy páran elkezdtek gondolkodni a megoldásokon. A Hyundai például saját chipeket tervezne és gyártana a jövőben. Ami tavaly még a koronavírus-járvány volt, az idén egyértelműen a globális chiphiány. Sorra állnak le a gyárak és kerülnek ki bizonyos extrák a palettákról. Most már nincs mit tenni, […]
A Volkswagen csoport jóval többet vár a Cupra márkától, mint hogy csak egyszerűen a Seat sportos megfelelője legyen. A későbbiekben ezért gyakorlatilag teljesen szétválik majd a két márka termékpalettája.
Elég furcsa megoldást védetett le a Hyundai a hetekben. A jövőben a jelek szerint arra készülnek a koreaiak, hogy a volán közepére helyezik el a digitális műszeregységet. Nyugi, légzsák attól még van!
A Német Biztosítási Szövetség legújabb tanulmánya arra világított rá, hogy komoly drágulás figyelhető meg az alkatrészek piacán is.
Már csaknem 50 ezer berlini írta alá azt a petíciót, mely lényegében a világ eddigi legnagyobb autómentes övezetének létrehozását követeli. Ha elfogadják a döntéshozók a javaslatot, akkor 88 négyzetkilométernyi terület válik tiltottá az autósok számára Berlin belső részén.
Bár még napokkal ezelőtt is tényként kezelhettük, hogy jövő év elején végre megint lesz Genfi Autószalon, most a szervezők mégis lemondták a februári dátumot. Az ok természetesen megint a pandémiás helyzet, de azért befigyel kicsit a félvezető-hiány is.