
Az Európai Parlament legújabb állásfoglalásában a jövőben maximum 30 kilométeres óránkénti sebességgel lehetne közlekedni lakott területen, illetve cél az unió minden országában az alkohol tekintetében a zéró tolerancia elérése.
Az Európai Parlament legújabb állásfoglalásában a jövőben maximum 30 kilométeres óránkénti sebességgel lehetne közlekedni lakott területen, illetve cél az unió minden országában az alkohol tekintetében a zéró tolerancia elérése.
Mintegy félmillió autót hív vissza a Volvo világszerte, mert a felfúvódó légzsák törmelékei életveszélyes sérüléseket okozhatnak. Ismerősnek hangzik? Pedig most nem a Takata a beszállító!
A Mercedest birtokló Daimler AG bejelentette, hogy innentől kezdve két egymástól független céget képvisel majd a személyautós és a teherautós részleg. Megalakul a Mercedes-Benz Group és a Daimler Trucks.
Komoly lökést adhat a kínai Great Wall Motors európai terjedésének, hogy eladóvá váltak a Nissan spanyol gyáregységei. Az ázsiai cégóriás mind a három egykori Nissan gyár megszerzésében érdekelt.
Egy egészen újszerű mobilitási platformot mutatott be a Citroen. Szerintük a jövőben golyókon gurul majd minden, amit csak rá lehet rakni egy mozgó platformra.
Az autóipar új, villanyos fejezetére átdolgozott márkaarculattal készülnek a gyártók. Ez természetesen új dizájnelemeket is jelent. Érdekes, hogy a legtöbb gyártó az egyszerűsítés irányába mozdult el, akárcsak most a Volvo.
Ugyan, az emissziós normák minden autógyártót szorongatnak, vannak olyanok is, akik addig várnak a villanyosítással, amíg lehet. Ilyen a Dacia is, aki most azt is elárulta, hogy a Duster utódja is a hagyományos értékeket képviseli majd. A környezetvédelem (legalábbis helyi szinten) és az emissziós szabályozások szempontjából ugyan kikerülhetetlen előbb-utóbb a villanyosítás, a Dacia egyelőre nem […]
Amerikában a Cadillac most vasárnap kezdte el felvenni a foglalásokat a nemsokára érkező elektromos Lyriq modellre. Nem kellett sokat várni az akció lezárására, alig tíz perc alatt befoglalták az összes Debut Edition szériát.
A Ford Bronco abszolút siker Amerikában, nem is bírják a megrendeléseket időre teljesíteni a srácok. Európában azonban nem kapható a modell, legalábbis egyelőre. A Ford vezérigazgatója viszont szeretné az itteni forgalmazást is.
A globális félvezető-válság miatt sok gyártó arra kényszerül, hogy bizonyos alkatrészeket kihagyjon az autókból. Hallottunk már hengerlekapcsolás-vezérlésről, ülésfűtésről és infotainment rendszerről is, most pedig itt a legújabb áldozat, a Jeep Grand Cherokee L légrugója.