A mi általunk ismert Év Autója választás ugyan már lezárult, de nem feledkezhetünk el arról, hogy az Amerikát is magába foglaló világ Év Autója versengés még javában tart. Most be is jelentették azt, hogy milyen autók jutottak a döntőbe.
A mi általunk ismert Év Autója választás ugyan már lezárult, de nem feledkezhetünk el arról, hogy az Amerikát is magába foglaló világ Év Autója versengés még javában tart. Most be is jelentették azt, hogy milyen autók jutottak a döntőbe.
Az köztudott, hogy az elektromos autók vesztenek a hatótávjukból, ha a hőmérséklet komoly mínuszokra tehető odakint. Na de melyik villanyos bírja a legjobban a norvég telet? Erre mutat most rá egy helyi felmérés.
A Jaguar-Land Rover csoport által használt 3 literes hathengeres erőforrásnál derült ki, hogy olajszivárgást produkálhat, ezzel tűzveszélyessé válva. Tavaly gyártott modelleket hívnak vissza.
A Lamborghini a jövőben is kínál majd V12-es modelleket, de már csak és kizárólag hibrid kivitelben. Az utolsó két villanyosítás nélküli Lamborghini egy-egy teljesen egyedi modell lett.
A Bugatti a Chiron széria lezárásaként, mintegy utolsó W16-os lehetőségként árverezte el azt a Chiron Profilée modellt, mely most minden idők legdrágább újként értékesített autója lett. Valakinek csaknem 10 millió eurót ért a különlegesség.
A DBS és a DB11 ugyan már nem rendelhető, de azért nem maradnak kínálat nélkül a magyar Aston Martin vásárlók sem. Limitált szériák is érkeznek szép számmal a budapesti szalonba.
A 2022-es évben autóértékesítés tekintetében a Toyota volt a legsikeresebb. Nem csak hazánkban, hanem világszinten is. Ha az almárkákat nem nézzük, akkor is köröket vertek a japánok a teljes Volkswagen csoportra.
A Ford Mustang Amerikában abszolút a megfizethető sportos járgányok közé tartozik. Persze, a generációváltás legelső darabja egészen más tészta. Egy jótékonysági aukción valaki félmillió dollárt fizetett ki érte.
A Toyota egy hivatalos sajtóközleményben erősítette meg, hogy a pénzügyi év végével minden eddigi pozícióját feladja a márkát alapító Kiichiro Toyoda unokája, Akio Toyoda. A cég operatív vezetését Koji Sato, a Lexus és a Gazoo Racing eddigi vezérigazgatója veszi át.
Ha Porsche, akkor egyértelműen mindenkinek a kiváló sportkocsik ugranak be. Ráadásul ez nem egy újkeletű sztori, hiszen már 75 éve annak, hogy bemutatkozott a 356 Roadster, melyről a gyártó most egy különleges tanulmánnyal emlékezik meg.