
Igencsak különös módját választotta a Mercedes annak, hogy megünnepelje a ma ismert légzsák megjelenésének 50 éves évforulóját. Egy ezekből az életmentő eszközökből készült ruhakollekciót mutattak be.
Igencsak különös módját választotta a Mercedes annak, hogy megünnepelje a ma ismert légzsák megjelenésének 50 éves évforulóját. Egy ezekből az életmentő eszközökből készült ruhakollekciót mutattak be.
A Tesla először 2017-ben beszélt arról, hogy új generációt kap a Roadster, mely egyben minden idők leggyorsabb amerikai elektromosa is lesz. Azóta eltelt négy év és még mindig csak arról van szó, hogy mikorra tolódik megint a hivatalos premier. Most 2023 az új dátum.
A retró kinézetű járgányokkal foglalkozó Morgan kínálatába visszatér a háromkerekű klasszikus modell, de most már nem BMW-, hanem Ford-eredetű motorral.
A nagyobb értékű autóknál a ponyvázást illik már stílusosan, legalább egy típusspecifikus megoldással letudni. Az Audi most megmutatja, hogy miként is lehet ezt a legjobban kivitelezni.
Új hátsó szórakoztató rendszert mutatott be a Bentley a két legjobban fogyó modelljéhez. Igazság szerint nincs új a napa latt, aki ebben a kategóriában már nem kínál háttámlára szerelhető tableteket, az nem is komoly játékos a pályán.
Kompakt méretei ellenére tágas terekkel büszkélkedhet az új Mercedes Citan, mely már most elérhető személy- és teherszállító kialakításban is. Egyelőre benzines és dízel egységeket kínálnak hozzá, de jövőre jön az elektromos is.
Jogger néven egy új, hétszemélyes családi modellt jelentett be a Dacia. Egyelőre egy kedvcsináló videóval lettünk gazdagabbak, de pár részletet így is megmutattak a gyáriak.
Évek óta hallani lehet pletykákat, hogy a Mazda a Wankel-motor visszatérését tervezgeti. Most úgy tűnik, hogy megint egy lépéssel közelebb kerültünk a dologhoz, beszédes logót védettek ugyanis le a japánok.
San Francisco városában élesben is megkezdte a működését a Waymo önvezető taxi szolgáltatása. Egyelőre még a biztonság kedvéért ott ül egy ember a volán mögött, de ő csak akkor avatkozik be, ha tényleg valami nagyon félremegy.
Az autóipar és a techipar ma már lassan teljesen összefonódik, aminek az eredménye számtalan olyan megoldás, amire pár évvel ezelőtt még csak gondolni sem mert volna az ember. Ilyen a GM kormányba integrált kijelzője is.