
Bár a Mitsubishi külső kiegészítők formájában visszahozta a köztudatba a Ralliart elnevezést, nagyon úgy tűnik, hogy újabb sportmodellekre nem igazán számíthatunk. A márka vezérigazgatója árulta el, hogy miért nem.
Bár a Mitsubishi külső kiegészítők formájában visszahozta a köztudatba a Ralliart elnevezést, nagyon úgy tűnik, hogy újabb sportmodellekre nem igazán számíthatunk. A márka vezérigazgatója árulta el, hogy miért nem.
A Honda megerősítette, hogy a most bemutatott, nálunk csak hibridként kapható új Civic generáció is elérhető lesz Type-R kivitelben. Pontos részleteket egyelőre nem árultak el, de utalások érkeztek arra, hogy ebben csak benzines motor dolgozik majd.
Nem újkeletű dolog, hogy Lamborghini modellek szaladgálnak a bolognai repülőtéren, ráadásul ez a szokás úgy néz ki, hogy a jövőben is megmarad. Megújították a szerződést a felek, így jövőre már munkába is állhat az újabb Huracan Evo.
Persze, az erős autókat használni kell, de azért ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy a lehető leghamarabb elpusztításra kell törekedni. A srácok nem igazán becsülték meg a ritkaságnak számító német sportkocsit, kétszer is adtak neki egy pofont őrültködés közben.
Randy Pobst a tavalyi balesete után ismét nekirugaszkodik a Pikes Peak felfutónak egy Tesla Model S volánja mögött. A villanyos versenygépe most erősebb is, így kellően nagyok az elvárások.
Nem gyakori, hogy két ilyen szélsőséges eset találkozik úgy, hogy annak baleset lesz a vége. A kis Twingo kikanyarodott a Ferrari 488 Pista elé.
Utoljára a 70-es években kínált V6-os motort a Ferrari utcai autóhoz, most viszont újra visszatértek ide a gyáriak. Igaz, most már villanyosítva, azaz itt a 296 GTB.
A Lancia az elmúlt években egyetlen modellel és csupán egy országban működő márka lett. A Stellantis viszont komoly energiát és pénzt fektet az egykor neves gyártó felélesztésébe, természetesen a villanyosítást is szem előtt tartva. Most erről szivárogtak ki információk.
Egy Mercedes C63 S már önmagában roppant erős gép, ám ha hozzá vesszük a nedves aszfaltot is, akkor ember legyen a talpán, aki kikapcsolt vezető segédletekkel megüli a német fenevadat. Hergelni legalábbis nagyon nem ajánlott!
Alejandro Mesonero-Romanos megfordult a Renault, a Dacia és a Seat csapatában is, mostantól viszont az Alfa Romeo márka megújulását álmodja tovább.