A globális chiphiány és a mellé társuló logisztikai és nyersanyag kiesések további lépésekre késztetik a gyártókat. A BMW például pár héten belül már másodszor jelenti be, hogy valamivel kevesebbet fognak tudni az új modellek a jövőben.
A globális chiphiány és a mellé társuló logisztikai és nyersanyag kiesések további lépésekre késztetik a gyártókat. A BMW például pár héten belül már másodszor jelenti be, hogy valamivel kevesebbet fognak tudni az új modellek a jövőben.
Az Apple fejlesztőinek elnyerhette a tetszését a GM Guardian applikációja, ugyanis a srácok elkezdték fejleszteni a saját intelligens segélyhívó megoldásukat. Ha minden jól halad, akkor nemsokára a telefonod eldönti, hogy balesetet szenvedtél-e és a saját kezébe veszi az irányítást.
A napokban robbant a hír, hogy a Hertz autókölcsönző nem kevesebb, mint 100 ezer darab Tesla beszerzését indította el, ezzel az amerikai elektromos gyártó legnagyobb megrendelőjévé válva. Most Elon Musk egy Twitter bejegyzésben tisztázta, hogy még semmit sem írtak alá a felek.
Mike Flewitt gyakorlatilag előjelek nélkül, hirtelen távozik a McLaren vezérigazgatói székéből. Az utód kiléte még kérdéses, a márka irányítását a döntésig Michael Macht veszi át.
A chiphiány még mindig jelen van az autóiparban, ami további lépésekre kényszeríti a gyártókat. Mostanság az extrák listáján szedi az áldozatait a válság, melynek legújabb tagja a BMW HUD rendszere.
Történelmi pillanatról számolt be a kecskeméti Mercedes-Benz gyár, azaz elkészült az első magyar gyártású elektromos modell, egy fehér színű EQB példány.
A Toyotával való együttműködésnek köszönhetően a Mazda megmarad Európában a kisautó szegmensben is. A hibrid Yaris lesz átemblémázva.
A Ford szerint elég komolyan befolyásolja a terepjárók képességeit a hátsó kipufogó, ezért kidolgoztak egy olyan megoldást, mellyel eltüntethető a cső túlnyúlása.
A globális chiphiány rengeteg gyártót hozott nehéz helyzetbe, így érthető, hogy páran elkezdtek gondolkodni a megoldásokon. A Hyundai például saját chipeket tervezne és gyártana a jövőben. Ami tavaly még a koronavírus-járvány volt, az idén egyértelműen a globális chiphiány. Sorra állnak le a gyárak és kerülnek ki bizonyos extrák a palettákról. Most már nincs mit tenni, […]
A Volkswagen csoport jóval többet vár a Cupra márkától, mint hogy csak egyszerűen a Seat sportos megfelelője legyen. A későbbiekben ezért gyakorlatilag teljesen szétválik majd a két márka termékpalettája.