
Már szenátorok is vitatják Amerikában azt a kérdés, hogy az Amazon által alkalmazott, mesterséges intelligenciával vezérelt megfigyelő kamerák vajon sértik-e, a sofőrök személyiségi jogait. Állandó megfigyelés a biztonság érdekében?
Már szenátorok is vitatják Amerikában azt a kérdés, hogy az Amazon által alkalmazott, mesterséges intelligenciával vezérelt megfigyelő kamerák vajon sértik-e, a sofőrök személyiségi jogait. Állandó megfigyelés a biztonság érdekében?
A Stellantis a Dodge legújabb szoftverfrissítésével aktiválja a Dodge Challenger és Charger SRT modellekben a számkódos lopásvédelmet. Ha valaki nem tudja a kocsihoz tartozó PIN kódot, az csak nagyon visszafogott teljesítményt kap majd innentől kezdve.
Az Alpina általában kimarad a BMW visszahívásokból, ám a közös beszállítók hibáit ők sem tudják elkerülni. Most például rossz hátsó fejtámlákat kaptak a gyártók, amik könnyen elmozdulnak a helyükről baleset bekövetkeztekor.
A Mini lesz a BMW első teljesen elektromos márkája a jövőben, ennek értelmében pedig a gyártó mindent elkövet, hogy felhívja a figyelmet a környezetvédelemre. Még fákat is telepítenek, azaz Angliában megjelent az első Mini erdő, ami tényleg mini!
A Ford is egyre komolyabban megérzi a globális félvezetőhiányt, melynek köszönhetően nem érkeznek számítástechnikai chipek az autókhoz. Most ezért vezérlőmodulok nélkül gyártják le az F150 és az Edge modelleket.
Alig egy napja mutatta be a Stellantis a Peugeot 308 legújabb generációját, máris megérkezett a válasz a rajongókat azóta foglalkoztató egyik legfontosabb kérdésre. Nem lesz teljesítményorientált GTi változat belőle!
A Volkswagen az elektromos ID.3 felhasználói számára fejleszt egy teljesen új szolgáltatást, melynek keretén belül akármikor elő lehetne fizetni bizonyos funkciókra. A jövőben csak addig fizetsz az új módszer szerint a navigációért vagy például a sávtartó automatikáért, amíg tényleg használod azt.
Oliver Zietse, a BMW vezérigazgatója az új i4-es elektromos modell bemutatóján beszélt a villanyosítás folyamatáról a cégcsoporton belül. A Mini lesz az első márka, mely ténylegesen elhagyja majd a belsőégésű motorokat.
Az Audi vezérigazgatója egy interjúban árulta el, hogy nem fejleszt újabb belsőégésű motorgenerációt a márka. A jelenlegieket tökéletesítik majd még, aztán jön az elektromos korszak.
Az autógyártókat hónapok óta sújtó félvezetőhiány sorra gyárleállásokat eredményez, aki pedig tovább működik, annak meg kell fontolnia, hogy mibe teszi az értékes chipeket. A GM például úgy látja, hogy hengerlekapcsolás nélkül is van élet.