
A Bentley tavaly búcsúzott az ikonikus W12-es motorjától, a helyét pedig egy konnektoros hibrid hajtáslánc vette át. Most a Bentley vezetősége árulta el, hogy a közeljövőben ezt a technológiát viszik tovább, míg elérnek a teljes villanyosításig.
A Bentley tavaly búcsúzott az ikonikus W12-es motorjától, a helyét pedig egy konnektoros hibrid hajtáslánc vette át. Most a Bentley vezetősége árulta el, hogy a közeljövőben ezt a technológiát viszik tovább, míg elérnek a teljes villanyosításig.
Az MG4 koránt sem számít öreg modellnek, hiszen csak két éve van a piacon. A gyártó viszont úgy gondolta, hogy a mai technológiailag felgyorsult világban nem elég egy enyhe ráncfelvarrás, inkább alapvetően újragondolták az egész koncepciót.
A Mazda csökkentette az elektromos járművekbe tervezett befektetését, miközben bejelentette az új belső égésű SkyActiv-Z motort, amely várhatóan 2027 végén debütál hibrid konfigurációban, az új generációs CX-5 modellben.
A Mercedes bemutatta a harmadik generációs CLA-t, amely elektromos és hibrid hajtásláncokkal érhető el. Ugyanakkor rossz hír érkezett az A osztály rajongóinak: Markus Schäfer, a márka technológiai igazgatója megerősítette, hogy nem lesz új generációja az elegáns kompakt modellnek.
Az Audi bejelentette, hogy 2029-ig 7500 munkahelyet szüntet meg Németországban, miközben csökkenti a bürokráciát és mérsékli a személyi költségeket. A döntés hátterében a nehezedő gazdasági környezet, politikai bizonytalanságok és a vártnál lassabb elektromos autó-átállás áll.
Bár a Ferrari rajongótábora minden korosztályt lefed, vásárlói hagyományosan inkább az idősebb, életük egy későbbi szakaszában járó réteghez tartoztak. Most azonban a maranellói gyártó szerint jelentős változás zajlik: az új Ferrari-vásárlók 40%-a már 40 év alatti.
A BMW új generációs Neue Klasse modelljei, köztük a szeptemberben bemutatkozó iX3 elektromos SUV, négy intelligens vezérlőegységet, úgynevezett „szuperagyakat” kapnak. Ezek külön-külön felelnek a menetdinamikáért, az autonóm vezetésért, az infotainment-rendszerért, valamint az egyéb funkciókért, mint például a világítás és a klímavezérlés.
A brit Longbow új megközelítést hoz az elektromos sportautók világába, hiszen filozófiája szerint a mai autók legnagyobb problémája a túlsúly. A cég mottója, a Celeritas Levitatis („A könnyedség sebessége”), jól tükrözi céljukat: az elektromos járművek világában is radikálisan csökkenteni a tömeget, így visszahozni a valódi vezetési élményt.
Bár az autógyártók egyre inkább az elektromos hajtásra összpontosítanak, a belső égésű motorok fejlesztése még korántsem állt le. Ezt bizonyítja a Ferrari legújabb szabadalma, amely egy különleges, ovális dugattyús motor koncepcióját vázolja fel.
SsangYong helyett, immár hivatalosan is KGM márkanévvel mutatkozott be az Actyon harmadik generációja a magyar piacon. 10 év garanciával és gazdag alapfelszereltséggel lehet vonzó ajánlat az autó azok számára, akik éppen hasonló kategóriában szemezgetnek.