
A Skoda a Fabia legújabb generációjából adott ki egy limitált szériát. Az összesen 100 példányszámban készülő Rally2 nem csak ritkaság, hanem nemes egyszerűséggel a jelenlegi legerősebb utcai Fabia is.
A Skoda a Fabia legújabb generációjából adott ki egy limitált szériát. Az összesen 100 példányszámban készülő Rally2 nem csak ritkaság, hanem nemes egyszerűséggel a jelenlegi legerősebb utcai Fabia is.
A Stellantis versenyautókkal foglalkozó részlege egy a Peugeot 208-ból kialakított rali versenyautót mutatott be. A 208 Racing fejlesztésénél a megfizethetőség volt az elsődleges szempont, persze úgy, hogy megfeleljenek a homologizációs szabványoknak is.
A Lexus LFA már önmagában egy kimondottan ritka és értékes autó, de vannak olyan példányok, melyekből tényleg egy vagy maximum két darab létezik. Most egy ilyen példány bukkant fel a neten és keresi új gazdáját.
Bár a Toyota GR86 jelenlegi generációja alig három éve van még csak a piacon, a gyártó már gőzerővel dolgozik az utódmodellen. El is kezdtek szivárogni az első információk, például a meghajtásról.
A McLaren az 1-es megjelölést mindig is a paletta csúcsát jelenti szupersportkocsiknak tartogatta. Ehhez hűen a most bemutatott W1 is minden tekintetben a maximumot képviseli, azaz sosem gyártott még ilyen erős és gyors utcai járgányt a gyártó.
A Renault még a Párizsi Autószalon előtt leleplezte a legújabb koncepcióját. Az Embleme a francia gyártó jövőképét mutatja be, azaz nem minden az akkumulátoros-elektromos megoldásról szól.
A Mercedes két évvel ezelőtt állította be a leggyorsabb sorozatgyártású autó rekordját a Nordschleifén. Azóta sem akadt kihívóra az AMG ONE, most viszont sikerült a saját rekordját megdöntenie a hibrid szupersportkocsinak.
A Maserati Fuoriserie néven indította el a testreszabhatóságot kínáló programját, melynek köszönhetően mindenki a saját elképzelése szerint alakíthatja ki az autóját. Az első ilyen egyedi járgányt nem más, mint a márkát alapító Ettore Maserati unokái kapják meg.
Amerikában perre megy a gyártóval szemben pár Mazda 6 tulajdonos, miután kiderült, hogy az autó fűtött ülései úgy túlmelegednek, hogy azok konkrétan égési sérülést okoznak. A vád szerint a gyártó már régóta tudhatott a hibáról, de nem léptek semmit, hogy biztonságosabbá tegyék az autót.
Bár manapság a gyártók már nem igazán foglalkoznak manuális váltókkal, a Honda az új Prelude esetében viszont a váltogatással megfűszerezett vezetési élményre hegyezheti ki az összképet egy japán forrás szerint. Valószínű a hibrid hajtás is.