
Mintegy 10 évnyi jelenlét után otthagyja a száguldó cirkusz világát az Infinity, amely az utóbbi időkben a Renault F1 csapattal közösen fejlesztette az elektromos rendszereket. A saját palettájuk fejlesztésére koncentrálnak inkább a későbbiekben.
Mintegy 10 évnyi jelenlét után otthagyja a száguldó cirkusz világát az Infinity, amely az utóbbi időkben a Renault F1 csapattal közösen fejlesztette az elektromos rendszereket. A saját palettájuk fejlesztésére koncentrálnak inkább a későbbiekben.
A Peugeot jövőre visszatér a Le Mans-i 24 órás verseny világába egy hibrid Hypercar kategóriás versenyautóval, melynek most megmutatták a műszaki alapjait. A franciák találtak ráadásul egy kiskaput a szabályozásokban, azaz ők nem fejlesztenek utcai verziót ahhoz, hogy indulhassanak a versenyen.
A Mercedes hivatalosan is megkezdte az AMG One konnektoros hibrid szupersportkocsi promózását, természetesen a hétszeres világbajnok F1-es pilóta, Lewis Hamilton segítségével.
A német gyártó nemes egyszerűséggel felszámolja a versenyautós részlegét, hogy még nagyobb kapacitással tudjon az elektromos utcai modelleken dolgozni.
A 488 GT Modificata ugyan egy versenyautó, de nem felel meg a nemzetközi versenyszériák szabályainak. Nem is egy újabb GT versenyautó építése volt a cél, hanem egy versenypályán használható brutális játékszert kínálnak az olaszok a leghűségesebb ügyfeleknek.
Mondhatni, hogy egy 24 éves hagyomány fog megtörni jövőre a Forma 1-ben, ugyanis 1996 óta először történik meg, hogy nem csak Mercedes modellek köröznek majd a pályán a mezőny előtt. Az Aston Martin is biztonsági és az orvosi autót küld a száguldó cirkusz világába.
A köridő döntögetés folytatódik a Nordschleife könyörtelen aszfaltcsíkján, ahol mostanság elég erősen a Mercedes modelljei dominálnak. Legújabban például az AMG GT Black Series a leggyorsabb széria modell a hírhedt pályán.
Elektromos crossoverekkel rajtol el 2022-ben a SuperCharge bajnokság, az FIA következő villanyautókra épülő versenyszériája.