
Egy Mercedes C63 S már önmagában roppant erős gép, ám ha hozzá vesszük a nedves aszfaltot is, akkor ember legyen a talpán, aki kikapcsolt vezető segédletekkel megüli a német fenevadat. Hergelni legalábbis nagyon nem ajánlott!
Egy Mercedes C63 S már önmagában roppant erős gép, ám ha hozzá vesszük a nedves aszfaltot is, akkor ember legyen a talpán, aki kikapcsolt vezető segédletekkel megüli a német fenevadat. Hergelni legalábbis nagyon nem ajánlott!
Hol máshol, mint a német Autobahn korlátozás nélküli szakaszán próbálta ki egy youtuber, hogy mit tud a Volkswagen ID család egyik legcombosabbja, az ID.4 GTX.
Alejandro Mesonero-Romanos megfordult a Renault, a Dacia és a Seat csapatában is, mostantól viszont az Alfa Romeo márka megújulását álmodja tovább.
A Duster nem hiába a piac egyik kedvence, hiszen egy minden téren alkalmazható joker kártyát lehet általa birtokolni, ráadásul nem is horror áron. A kötelező modellfrissítés pedig még tovább javította az összképet.
Bár egyre több ország állít szolgálatba elektromos rendőrautókat, sokfelé még szkeptikusak a hatóságok a villanyos modellek „hadrafoghatóságával” kapcsolatban. Angliában először például alaposan letesztelik a rendőr Tesla Model 3-at, mielőtt utcára küldik.
A Tesla mindig is szerette feszegetni a határokat, mindegy, hogy Elon Musk újabb fantasztikus tweetjei vagy a közelgő szebb jövő ígéretei azok, az biztos, hogy szeretik, ha róluk beszélnek.
Carlos Tavares, a Stellantis ügyvezető igazgatója a napokban beszélt arról, amiről annak idején csak susmorgás terjedt az autóiparban, miszerint a Volswagen-főnök (Ferdinand Piech) nagyon is komolyan gondolta azt a tervét, mely szerint megvásárolnák a patinás, olasz márkát.
Mostanában ez úgy van, hogy ha válság jön, megugranak az öreg autók árai. Ez történt a dotcom-válságnál 2000-ben, ez történt a 2008-as nagy hitelválság után két évvel, s úgy tűnik, ez lesz az irányadó trend a mostani, koronavírus-válság környékére is.
Idestova negyven éve csapatják BMW-kkel szerte a világban a drifterek, talán egy márkához sem köthető jobban ez a hobbi (vagy sport), mint a bajorhoz, mégis el kellett telnie ennyi időnek ahhoz, hogy a BMW felfedezze a potenciált a hatalmas bizniszben.
Sosem gondoltunk s témába mélyebben, pedig mindvégig ott voltak és vannak az orrunk előtt. Működésük magától értetődő, tulajdonképpen 3-4 féle létezik belőlük a világon, évek alatt kitalált, bejáratott, bevált mozgáskultúrával. Aztán jött a Renault.