
Megannyi csúsztatás után ismét rossz hírt kaptak a Tesla Cybertruck-ra vágyók, azaz a jelenlegi állás szerint már csak jövőre érkezhet meg az amerikai elektromos gyártó különlegessége.
Megannyi csúsztatás után ismét rossz hírt kaptak a Tesla Cybertruck-ra vágyók, azaz a jelenlegi állás szerint már csak jövőre érkezhet meg az amerikai elektromos gyártó különlegessége.
A nemrég ismét életre kelt angol karosszériaépítő műhely hivatalosan is leleplezte az első modern autóját, mely természetesen egy igazi klasszikusnak állít emléket. Itt a Radford Type 62-2.
A Stellantis prezentációjában tűnt fel a Fiat tervei között, hogy 2023 után egy B-szegmensbe szánt újdonsággal jelentkezik a gyártó. Ez könnyen egy újabb Punto generáció lehet, de jelentősen más formában, mint ahogy eddig ismerhettük a márka egyik legsikeresebb modelljét.
Oroszország komoly kedvezményekkel igyekszik fellendíteni az elektromos autók terjedését. Az új autók árának mintegy 25 százalékát átvállalnák és a helyi gyártást is további kedvezményekkel ösztönöznék.
Nemsokára végre megint lesz AMTS, ráadásul szép számmal találkozhatunk majd különlegességekkel is a standokon. Nem lehet azonban szó nélkül elmenni egy világpremier mellett, ami itt, Budapesten lesz élőben látható. Ez a Giugiaro apa-fia páros által tervezett Vision 2030 Desert Raid elektromos koncepció.
A Ferrari az F40-es szériával lényegében egy legendát alkotott. Nem a gyártó legelső szupersportkocsija volt, de talán a legtöbb embernek ez a modell ugrik be, ha csúcs Ferrariról esik szó. Na de milyen lehet csapatni vele? Most egy videó erejéig beugorhatunk a volán mögé.
Már eleve az nagy dolog, ha valaki egy McLaren Speedtail megrendelésére adja a fejét, de egy kaliforniai márkakereskedő még messzebb ment. A prototípus mintázatát kérte az autójára, amivel alaposan feladta a leckét a McLaren különleges kéréseket teljesítő részlegének.
Egy élő televíziós bejelentkezés alatt bukott le a GMC legújabb tengeralattjáró fejlesztése. Na jó, igazság szerint csak egy csónak vízbe eresztése ért csúfos véget, de szerencsére senki sem sérült meg a balesetben.
A Stellantis egy prezentáció keretein belül mutatta be a cégcsoport jövőjét. Nagy meglepetés nincs, lényegében az összes márka a konnektorfüggőség irányába mozdul el.
A Ferrari megbízott vezérigazgatója nem ellenzi a villanyosítást, sőt, inkább az új lehetőségeket látja benne. 2025-ben jöhet az első teljesen elektromos sportkocsijuk, már Benedetto Vigna irányítása alatt.