
Mary Barra, a GM vezérigazgatója egy fesztiválon beszélt arról a közönségnek, hogy szerinte ma már az elektromos autó az ésszerű döntés, főleg, ha a felhasználói élményeket keressük a járgányokban.
Mary Barra, a GM vezérigazgatója egy fesztiválon beszélt arról a közönségnek, hogy szerinte ma már az elektromos autó az ésszerű döntés, főleg, ha a felhasználói élményeket keressük a járgányokban.
Bár sokak szerint a repülő autónak semmi értelme, a fejlesztők nem adják fel a dolgot. Most Szlovákiában emelkedett magasba a Klein Vision szerkezete, majd 35 percnyi repülés után leszállt és elgurult a reptérről.
A Renault sportmárkájaként működő Alpine nemsokára alapos palettabővítésbe kezd. Most három új modellt is megmutattak, igaz még csak sejtelmes oldalnézeti képeken.
A LEVC leginkább a villanyosított angol taxik gyártásáról híres, de a vállalat jelen van a hasznogépjárművek piacán is. Most egy újabb területen próbálják ki magukat: irány kempingezni.
Dinamizmus terén még a paletta csúcsát jelentő hibrid kivitelt is veri a Porsche Cayenne család legújabb tagja, a Turbo GT.
Bár a Mitsubishi külső kiegészítők formájában visszahozta a köztudatba a Ralliart elnevezést, nagyon úgy tűnik, hogy újabb sportmodellekre nem igazán számíthatunk. A márka vezérigazgatója árulta el, hogy miért nem.
A legtöbb ember számára a sportkocsi kimondottan aszfaltra való. Na de mi van akkor, ha megváltozik ez a nézet? Akkor lesz poros a Ferrari F40 és parkol le a fűben a Lamborghini Gallardo.
A Tesla eddigi legkisebb modellje 2023-ban érkezik meg a tervek szerint, az árában és a hatótáv kérdésében pedig kedvezőbb lehet, mint amit a konkurencia kínál.
Nem csak legendás, hanem kellően ritka is a McLaren F1 versenyzésre szánt verziója. Nem is jut belőle minden tehetős érdeklődőnek, így már azt is meg kell becsülni, ha egy felni készletre és egy hátsó lökhárítóra szert tehetünk.
Nem mindennapi elektromos koncepció látott napvilágot. Az E-Legend EL1 lényegében a legendás Audi Sport Quattro S1 szellemi utódja.