Búcsúzik a Ferrari paletta legpraktikusabb tagjának számító GTC4Lusso. Utódmodell nincs, valószínűleg a jövőben érkező SUV számára szorítanak helyet a kínálatban.
Búcsúzik a Ferrari paletta legpraktikusabb tagjának számító GTC4Lusso. Utódmodell nincs, valószínűleg a jövőben érkező SUV számára szorítanak helyet a kínálatban.
A Hyundai az amerikai vásárlók meghódítását célozta meg a méretes Palisade SUv piacra dobásával. Egy igazi karakteres autóval sikerült megörvendeztetniük a vásárlókat: egy járgányból sem árad olyan erős szag, mint ebből.
Az Amazon arra törekszik, hogy a világ legtisztább flottáját magukénak mondhassák az elkövetkező években. Alaposan megnőtt az esélyük a cél elérésére a most vásárolt 1800 darab elektromos Mercedes áruszállítóval.
A koronavírus miatti szinte teljes leállásból kilábalni látszik az autópiac, legalábbis bizonyos szegmensei. Az elektromos autók iránti kereslet megnövekedése miatt például a gyártási kapacitást is növelni kell már több gyártónál is.
A Mitsubishi nemrég jelentette ki, hogy lényegében szépen lassan elhagyják Európát, hogy a fontosabb piacok felé forduljanak. Most kiderült, hogy Amerikában sem megy jól a soruk, ugyanis a leglassabban eladható típusok közé tartoznak a gyémántos márka autói.
Mostanság igencsak aktív a Lexus, ha új típusneveket kell levédetni. A japán gyártó az RZ után az LBX típusnevet is hivatalosan magáénak tudhatja most már.
Ugyan nem a gyári modellként, de már sportkombi kivitelben is elérhetővé vált a Rolls-Royce Wraith luxuskupé. Összesen hét darabot csinál majd belőle egy belga karosszéria műhely.
Az Aston Martin és a The Little Car Company összefogásának köszönhetően most már nem csak az apukák, hanem a gyermekeik is birtokolhatják valamilyen formában az ikonikus DB5 modellt. Itt a Junior kivitel, mely az igazi pontos kicsinyített mása elektromos hajtással.
Most már biztos, hogy jövő év elején megtörténik a nagy FCA-PSA összeolvadás. Nem csak az új csoport neve van meg, hanem bizony a fúzió utáni történések forgatókönyve is szépen alakul.
A koronavírus fertőzések száma sajnos újra emelkedőben van Európában, így az autógyártók is megkezdték az előkészületeket egy esetleges második hullám megelőzésére. A Volkswagen gyorstesztelő létesítményeket épít Németország szerte.