
Egyelőre csak teszt jelleggel működik a Mercedes és a Bosch automata parkolóház koncepciója, de a tervek szerint a jövőben tényleg maguktól parkolnak és jönnek értünk a komolyabb Mercedesek a stuttgarti reptéren.
Egyelőre csak teszt jelleggel működik a Mercedes és a Bosch automata parkolóház koncepciója, de a tervek szerint a jövőben tényleg maguktól parkolnak és jönnek értünk a komolyabb Mercedesek a stuttgarti reptéren.
A Toyota és a Gazoo Racing nemrég mutatta be a Yaris GR legújabb generációját, ám néhány kémfotó tanulsága szerint nem álltak még le a gyáriak. Egy az eddigieknél is sportosabb változattal róják a köröket a Zöld Pokolban.
Minden idők legtisztább pápamobilja az a Toyota Mirai, melyet a japán gyártó ajándékozott az egyházfőnek. Természetesen jelentősen átalakították a hidrogéncellás autót, mielőtt a „szent ügy” rendelkezésére bocsátották.
Rágyúr a tartalomszolgáltatásra a Skoda. Az újabb modellek infotainment rendszere bővül ki két új szolgáltatással, az időjárás-jelentéssel és a hírek olvasásának lehetőségével.
Egy amerikai városban az önvezető autókat fejlesztő Waymo publikussá tette a sofőr nélküli taxiszolgáltatását. A város egy kijelölt területén lehet igénybe venni a teljesen maguktól közlekedő autókat.
Míg a világban egymásra licitálgattak a gyártók, a Hyundai szépen csöndben befejezte a hidrogéncellás kamion fejlesztését. Már úton vannak az első darabok a megrendelők felé.
Az amerikai Emergency Safety Solutions szerint a közlekedés tempója már régen elszaladt az olyan szabályozások mellett, mint például, hogy másodpercenként hányszor kell felvillannia egy vészvillogónak.
Létezik Hollandiában egy taxitársaság, mely másfél évvel ezelőtt úgy döntött, hogy hidrogéncellás autókkal építi fel a flottáját. Azóta a Toyota Mirai gépkocsik másfél millió kilométert tettek meg, miközben 90 köbméter vizet is megtermeltek.
Bár hivatalos árazása még nincs, valószínűleg a piac legolcsóbb elektromos autója lesz a Dacia Spring. Már elkezdte felvenni az előrendeléseket a magyar importőr.
Ugyan tavaly még egy második modell palettára vezetéséről beszélt a Bugatti vezetősége, sok minden megváltozott azóta. Először a koronavírus járvány miatt kellett leállítani a fejlesztéseket, aztán pedig kérdésessé vált a márka sorsa a Volkswagenen belül.