Új, csinosabb és divatosabb külsőt kapott a Volkswagen kis pick-up sorozata, a kizárólag a dél-amerikai piacra gyártott Saverio.
Új, csinosabb és divatosabb külsőt kapott a Volkswagen kis pick-up sorozata, a kizárólag a dél-amerikai piacra gyártott Saverio.
Alig néhány hete még arról találgatott a nemzetközi szaksajtó, hogy a Force India csapat partnereként beszáll-e a Forma-1-be az Aston Martin. Az ügylet nem jött létre – most már sejthetjük, miért: a brit gyártó bejelentette, hogy a Red Bull istállóval és annak főtervezőjével kezdtek bele egy izgalmas projektbe. A cél: olyan utcai autót készíteni, amely akár egy F1-es betontorpedóval is felveszi a versenyt.
Nem csak bombasztikus formavilágú tanulmányautókkal bombázza a közönséget a BMW: a bajor gyártó hivatalosan is közölte, hogy érkezik az i8 Spyder.
Tényleg nem vicceltek a Hyundai vezetői, amikor bejelentették, hogy Genesis néven saját presztízs-márkát hoznak létre, és három év alatt öt új modellt is be fognak mutatni – máris itt a harmadik a sorban, a G90 L, a hosszabb tengelytávú csúcs-limuzin!
A világ legerősebb hidrogénüzemű sportkocsiját mutatta be a Pininfarina a genfi autószalonon, az üzemanyagcellás H2 Speed Concept hamarosan rajthoz állhat.
Az új generációtól kezdődően kétféle teljesítményszinttel kínálja az E-osztály AMG kivitelét a Mercedes-Benz, elsőként a kisebb, 401 lóerős modell mutatkozott be.
Európában is bemutatta hibrid hajtású crossover modelljét a Kia, a benzines-elektromos Niro egyedülálló ajánlatnak számít a kategóriájában.
Még igényesebb változatban is elkészítette a nemrégiben modellfrissítésnek alávetett RAV4-et a Toyota, a prototípus több eleme pedig hamarosan rendelhetővé válik.
Még a leggazdagabbak is csak álmodozhatnak a Lamborghini újdonságáról, a genfi autószalonon bemutatott, 1,75 millió eurós Centenario ugyanis nem jut mindenkinek.
Pályára tervezett, de közúton is használható sportautót mutatott be a Porsche, az új 911 R pedig még közvetlenebb élményt nyújt, mint az alapjait adó GT3 RS.