Az egyterű szabadidő-autó rendelkezik például holografikus hűtőrácsokkal és beépített kamerákkal, ám ezeknél is fontosabb újítás, hogy a kocsi fedő ezüstszínű festék olyan speciális anyagból készül, amelynek köszönhetően napelemként is funkcionál. A fényezés menet közben egyfajta generátorrá változtatná a hibrid meghajtású autót, álló helyzetben pedig a légmozgás okozta elektrosztatikus energiát hasznosítaná.
A G-Code jelenleg csak koncepcióautóként létezik, tehát a gyakorlatban még nem készült el és valószínűleg változtatnak még rajta, mielőtt piacra kerül. A megvalósulásához egyelőre a különleges „multi-galván” fényezés hiányzik, ám az elkészítéséhez szükséges technológia elméletben már létezik. A kifejlesztésen a cég folyamatosan dolgozik, így könnyen lehet, hogy a ma még meghökkentő terv jól reprezentálja, hogy néhány éven belül milyen járművekkel száguldozhatunk.