
Hiába divat a „downsizing” már a szuper-sportkocsigyártóknál is, a Ferrari nem áll be a sorba és nem csökkenti a motorok hengerszámát. A turbó jöhet és a hibrid hajtás is – de nem a takarékosság a cél.
Hiába divat a „downsizing” már a szuper-sportkocsigyártóknál is, a Ferrari nem áll be a sorba és nem csökkenti a motorok hengerszámát. A turbó jöhet és a hibrid hajtás is – de nem a takarékosság a cél.
Nehezen érthető, hogy miért éppen egy karbon-kiegészítőkkel teliaggatott különleges kiadással ünnepli a Corvette 65. születésnapját a Chevrolet – de legalább jól néz ki.
Nem csak a vásárlók körében számít a világ legnépszerűbb sportkocsijának a Ford Mustang mostani generációja (ahogyan arról tegnapi hírünkben beszámoltunk), hanem a tuningcégek kedvence is. Összeszedtünk egy szép nagy csokorra valót a legszebb/legérdekesebb változatokból. Íme!
Az IHS Markit nevű piackutató szerint a Ford Mustang a világ legnépszerűbb sportkocsija.
A Porsche 911 GT2-re ad választ a Ferrari a 488 GTO-val, amely a legerősebb V8-as blokkal szerelt modell lesz, amely valaha is kigördült a maranellói gyárkapun.
A sanghaji autószalonon mutatták be azt az elektromos sportkupé-tanulmányt, amely a nagy múltú MG márka feltámadásának előfutára lehet.
Lehet, hogy a francia csapat még nem villog az eredményeivel a pályákon, de tudja merre tart – legalábbis erre utal az a tanulmányautó, amellyel azt villantják fel, hogy milyen lesz a jövő F1-es betontorpedója.
Ha már korábban megmutattuk a Ford GT versenyverzióját, nem maradunk adósok az alapváltozatról készült legjobb képekkel sem. Íme egy kis gyűjtemény az archívumunkból!
Bemutatkozott a Dodge Challenger legújabb és egyben legizmosabb változata, a Demon. A gyártó szerint ez a világ legjobb gyorsulási adatait produkáló sorozatgyártású autója. Még olyan szuper-sportkocsikat is lever, mint a Lamborghini Avnetador.
Tavaly már megnyerték vele a Le Mans-i 24 órás versenyt, az amerikai GTE bajnokságban pedig remekül ment első évében, idén pedig a WEC sorozaton is indul a Ford GT.