Eljött az idő, hogy az Aston Martin Vantage új generációjának nyitott tetős változata is bemutatkozzon. Az új Roadster jelentősen nagyobb teljesítményt nyújt, mint elődje.
Eljött az idő, hogy az Aston Martin Vantage új generációjának nyitott tetős változata is bemutatkozzon. Az új Roadster jelentősen nagyobb teljesítményt nyújt, mint elődje.
Bár a Peugeot kínálatából jelenleg hiányoznak az igazán sportos modellek, ez a későbbiekben változhat a Stellantis egyik vezetője szerint. Akár a következő 208-as is kaphat teljesítményre kihegyezett változatot, amivel talán a GTi elnevezés is visszatérhet.
A Lamborghini hivatalosan is megerősítette, hogy az Urus S és Urus Performante modellek hamarosan kikerülnek a kínálatból, helyüket pedig az új plug-in hibrid Urus SE veszi át. Az információ a gyártó 2024-es értékesítési jelentésében jelent meg, ahol kiemelték az SE modell jelentőségét.
Ha 68-as Mustang, akkor általában nem a terepezés ugrik be elsőre az embereknek. Most viszont egy olyan példány bukkant fel az interneten, melyet erre a témára építettek át.
A Stellantis nemrégiben hivatalosan is megerősítette, hogy 2025 második felétől Európában is elérhetővé válik az új generációs Dodge Charger, amely az eddigi hagyományos V8-as motoros változata helyett új, modernebb motorválasztékokkal és villanyhajtású verzióval érkezik.
Csupán 19 darabot gyártott le a Touring Superleggera abból a Bentley Shooting Brake kivitelből, melyből nemsokára egy darabot eladásra kínálnak majd egy aukción. Az értékét 300 és 400 ezer euró közé teszik a szakértők.
A Bentley Mulliner részlege lehetővé teszi, hogy a vásárlók a saját ízlésük szerint alakítsák ki a megrendelt autójuk dizájnját. A mesterek olyan extrém igényeket is teljesítenek, mint például a most bemutatott, csak UV-fényben látható mintázatú Bentayga.
A Renault egy legendás autónak állít utómodellt. Az új R5 Turbo igyekszik az előd szellemiségét feleleveníteni, de természetesen már elektromos hajtással. Szó sincs gyerekjátékról, az 500 lóerő kizárólag a hátsó tengelyen fejti ki majd a hatását.
A Ford történetének eddigi legdurvább Mustang kivitele a GTD, mely lényegében egy utcai versenyautó. Most kiderült, hogy azonban nem csak az utcán bírja a tempót, hanem a versenypályán sincs semmi oka a szégyenkezésre.
A McLaren arra kéri a 765LT kupé tulajdonosokat, hogy nagy sebesség mellett ne engedjék le az oldalsó ablakokat és kerüljék a versenypályás használatot, mert a hátsó polikarbonát szélvédő könnyen kiszakadhat a helyéről. Már dolgoznak a megoldáson.