
Éve óta mennek a találgatások, hogy vajon újraéleszti-e a Toyota a legendás Celica modellt. Most a gyártó technológiai igazgatója, Hiroi Nakajima erősítette meg, hogy már vannak történések az üggyel kapcsolatban.
Éve óta mennek a találgatások, hogy vajon újraéleszti-e a Toyota a legendás Celica modellt. Most a gyártó technológiai igazgatója, Hiroi Nakajima erősítette meg, hogy már vannak történések az üggyel kapcsolatban.
A Kia felfelé bővítette tovább az elektromos EV9 palettát. Az EV9 GT az eddigi legerősebb kivitel, de nem csak a teljesítmény az, amiben többet ad az újdonság, mint a gyengébb verziók.
A Xiaomi egy közleményben figyelmezteti az SU7 Max tulajdonosokat, hogy az autójuk közúti használatra való, nem versenypályára. Már több esetről is tudni lehet, amikor az erős elektromos járgány fékrendszere nem bírta az extrém terhelést és a gumifal vetett véget a száguldozásnak. Kiderült, hogy a gigantikus féknyergek alatt kimondottan aprócska betétek lapulnak.
A Porsche hivatalosan is legyártotta az összes tervezett példányt a 911 terepre felkészített változatából. Az utolsó darabbal az 1984-es Párizs-Dakar győzelemre emlékeznek vissza.
A Porsche az év elején frissítette az elektromos Taycant, de igazából a folyamat egészen idáig nem ért véget. Most bemutatkozott az új GTS kivitel, mely csaknem 100 lóerővel tud többet az előzőnél, illetve a belépő szintű modell is kapható már összkerék meghajtással.
A Mazda még tavaly mutatta be az Iconic SP koncepciót, mely azonnal felkeltette a nagyközönség figyelmét. Akkor még csak reménykedtek a fanatikusok, hogy lesz valami a különleges sportkocsiból, most viszont be is jelentették a gyáriak, hogy a közeljövőben bemutatják a sorozatgyártású változatot is.
A Toyota igen komoly versenymúlttal rendelkezik, amire szeretnek is alkalomadtán visszatekinteni. Most egy ilyen akciót láthatunk, azaz egy teljesen egyedi GR86 átirattal tisztelegnek a gyáriak az ikonikus Celica GT-Four raliautó előtt.
Alig mutatkozott be a Porsche 911 GT3 legújabb ráncfelvarrása, a 992.2 széria, máris felmerült, hogy nemsokára mennie kell jelen formájában a palettáról. A gyártó GT modelljeiért felelős igazgatója jelentette be, hogy az emissziós szabályozások miatt a jelenlegi 9 ezret forgó szívó motort nem tudják életben tartani, a GT3 esetében pedig egy turbós vagy hibrid megoldás egyelőre még kérdéses.
A Skoda a Fabia legújabb generációjából adott ki egy limitált szériát. Az összesen 100 példányszámban készülő Rally2 nem csak ritkaság, hanem nemes egyszerűséggel a jelenlegi legerősebb utcai Fabia is.
A Stellantis versenyautókkal foglalkozó részlege egy a Peugeot 208-ból kialakított rali versenyautót mutatott be. A 208 Racing fejlesztésénél a megfizethetőség volt az elsődleges szempont, persze úgy, hogy megfeleljenek a homologizációs szabványoknak is.