
Csupán 19 darabot gyártott le a Touring Superleggera abból a Bentley Shooting Brake kivitelből, melyből nemsokára egy darabot eladásra kínálnak majd egy aukción. Az értékét 300 és 400 ezer euró közé teszik a szakértők.
Csupán 19 darabot gyártott le a Touring Superleggera abból a Bentley Shooting Brake kivitelből, melyből nemsokára egy darabot eladásra kínálnak majd egy aukción. Az értékét 300 és 400 ezer euró közé teszik a szakértők.
A Bentley Mulliner részlege lehetővé teszi, hogy a vásárlók a saját ízlésük szerint alakítsák ki a megrendelt autójuk dizájnját. A mesterek olyan extrém igényeket is teljesítenek, mint például a most bemutatott, csak UV-fényben látható mintázatú Bentayga.
A Renault egy legendás autónak állít utómodellt. Az új R5 Turbo igyekszik az előd szellemiségét feleleveníteni, de természetesen már elektromos hajtással. Szó sincs gyerekjátékról, az 500 lóerő kizárólag a hátsó tengelyen fejti ki majd a hatását.
A Ford történetének eddigi legdurvább Mustang kivitele a GTD, mely lényegében egy utcai versenyautó. Most kiderült, hogy azonban nem csak az utcán bírja a tempót, hanem a versenypályán sincs semmi oka a szégyenkezésre.
A McLaren arra kéri a 765LT kupé tulajdonosokat, hogy nagy sebesség mellett ne engedjék le az oldalsó ablakokat és kerüljék a versenypályás használatot, mert a hátsó polikarbonát szélvédő könnyen kiszakadhat a helyéről. Már dolgoznak a megoldáson.
Az Alpine már gőzerővel dolgozik az A110 sportkocsi következő generációján. Túl sok technikai részletet eddig nem ismertetett a gyártó, de Luca de Meo, a Renault vezérigazgatója most annyit elárult, hogy az újdonság könnyebb lesz, mint a belsőégésű motorral szerelt riválisok.
A Lamborghini Temerario az értékesítés kezdetén egy 920 lóerős hibrid hajtással lesz elérhető. Ha ez valakinek nem lenne elég, annak van egy jó hírünk: a gyártó szerint ennél még jóval több van ebben a rendszerben.
A Maserati a fennállása 110. évfordulóját ünnepli a GranTurismo Folgore egy speciális kiadásával. A technikához nem nyúltak hozzá, a dizájn jelzi csak, hogy egy limitált szériával van dolgunk.
A Lotus elég sokat engedett a villanyosítási terveiből, így egyelőre még nem köszönt be náluk sem a teljesen elektromos korszak. Az Emira modellciklusát így ki kell tolni, amit valószínűleg hibrid hajtással old majd meg a gyártó.
Bár láthattunk már rajongói átalakításokat, ez az első alkalom, hogy maga a BMW alkotta meg a Need for Speed széria egyik legismertebb autóját, az ezüst-kék M3 GTR-t. És bizony, ha már a gyáriak kezdenek bele egy ilyen projektbe, akkor azt komolyan is veszik, azaz a szóban forgó példány egy tényleges M3 GTR versenyautó, mellyel 2001-ben még bajnoki címet is bezsebeltek.