Még két év sem telt el azóta, hogy bemutatták a Honda Accord amerikai testvérének legújabb változatát, máris jön az Acura TLX ráncfelvarrása.
Még két év sem telt el azóta, hogy bemutatták a Honda Accord amerikai testvérének legújabb változatát, máris jön az Acura TLX ráncfelvarrása.
Igazi szörnyeteggé építették át a Toyota családi autóját. Az Egyesült Államokban máig Corolla néven forgalmazott Auris egy 1000 lóerős, hátsókerék-hajtású versenygép lett az idei Formula Drift bajnokságra.
Eleve a versenypályás használatot szem előtt tartva tervezte összkerékhajtású, biturbó V6-os sportautóját a Nissan, de most itt a GT-R még inkább pályára való változata.
Kicsi a bors, de erős – tartja a régi közmondás. Alighanem ez járt a kis olasz tuningműhely alkotóinak a fejében, amikor hozzáláttak a Fiat 500 Abarth izmosításához. Az eredmény egy 405 lóerős szörnyeteg lett.
A Renault F1-es csapatával való technológiai együttműködést testesíti meg az Infiniti Genfben leleplezett újdonsága, a Q60 Black S.
Csak jövőre lép piacra, de már tesztelik a BMW i8-as hibrid szuper-sportkocsi nyitott változatát, a Spydert, amely egyben az alapmodell ráncfelvarrását is előre jelzi.
A genfi autószalonra még az is készül valamivel, aki nem is: a Bugatti például a Chiron új fényezését mutatja be.
Az önálló márkaként visszatérő Alpine bemutatta első új sportkocsijának prototípusát, amely egy éven belül gyártásba kerülhet.
A genfi autószalonon leplezte le a Lamborghini azt a Huracán-változatot, amellyel megdöntötték az eddigi körrekordot a Nürburgringen. A Performante még keményebb, mint bármelyik elődje.
Bemutatták a genfi autószalonon a világ egyik leghíresebb autóversenyzője és az egyik leghíresebb dizájnstúdiójának közös alkotását, a 600 lóerős EF7-est.