A világ legerősebb hidrogénüzemű sportkocsiját mutatta be a Pininfarina a genfi autószalonon, az üzemanyagcellás H2 Speed Concept hamarosan rajthoz állhat.
A világ legerősebb hidrogénüzemű sportkocsiját mutatta be a Pininfarina a genfi autószalonon, az üzemanyagcellás H2 Speed Concept hamarosan rajthoz állhat.
Még a leggazdagabbak is csak álmodozhatnak a Lamborghini újdonságáról, a genfi autószalonon bemutatott, 1,75 millió eurós Centenario ugyanis nem jut mindenkinek.
Pályára tervezett, de közúton is használható sportautót mutatott be a Porsche, az új 911 R pedig még közvetlenebb élményt nyújt, mint az alapjait adó GT3 RS.
Számítani lehetett rá, hogy négyhengeres változatban is bemutatja kisebbik szabadidő-terepjáróját a Porsche. Itt az Audi kétliteresével szerelt Macan!
Olaszos stílusú sportkocsi tanulmányát állította ki genfi standján az Italdesign, a szárnyas ajtós GTZero meghajtásáról három villanymotor gondoskodik.
Az előzetes kémfotók után a genfi autószalonon hivatalosan is bemutatkozott az Aston Martin új sportautója, a turbós motorral szerelt DB11.
Még sportosabb változatban is bemutatta nyitott tetős sportkocsiját a Fiat, az Abarth 124 Spider izgalmasabb külsőt és erősebb turbós benzinmotort kapott.
Bemutatkozott a Bugatti Veyron utódja, a Chiron, amelynek 8 literes, 16 hengeres motorja 1500 lóerős teljesítmény leadására képes.
A konkurensekhez igazodva a Ford is bemutatta a Fiesta ST még izmosabb kivitelét, amelyben az 1,6 literes turbós motor már 200 lóerős teljesítményre képes.
Az AC Schnitzer német tuningcég a BMW M235i-ből készített 560 lóerős változatot, amellyel a gyári M-es modelleket is lepipálja.