
A Porsche tovább erősítette a Cayenne palettáját. A sima Turbo helyett ugyanis színre lépett a Turbo E-Hybrid, mely minden idők legerősebb SUV modellje a németek kínálatában.
A Porsche tovább erősítette a Cayenne palettáját. A sima Turbo helyett ugyanis színre lépett a Turbo E-Hybrid, mely minden idők legerősebb SUV modellje a németek kínálatában.
A kínai Chery almárkájaként működő Omoda hivatalosan is megérkezett Magyarországra, az árazás és a forgalmazó kérdése azonban továbbra is nyitott maradt.
Az Audi Q6 E-tron fejlesztése szépen lassan a végéhez közelít, így egyre több információ szivárog ki a villanyos SUV-ról. 600 kilométeres hatótávot és akár 510 lóerőnyi teljesítményt ígérnek a négykarikások.
Szinte hihetetlen, de tényleg mintegy háromévnyi tologatás után végre ténylegesen legördült a gyártósorról az első végleges Tesla Cybertruck. Noha hivatalos premier még így sincs, de a gyár dolgozói már boldogan pózolnak a járgány mellett.
A Seat külön márkaként hivatkozik a Cupra márkára, mely a gyári modellek teljesítményre kihegyezett változatait is magába foglalja. Most azonban úgy tűnik, hogy lejjebb engednek a gyáriak az elvárásokból, ugyanis két alap Seat motor is bekerül az eddig csak 300 lóerős kivitelben jelen lévő Cupra Ateca kínálatába.
Néhány apróbb változtatással és finomítással készítette fel a Range Rover az Evoque modellt a 2024-es modellévre.
A Fiat Panda harmadik generációja már 12 éve van jelen a piacon, így önmagában is elég retro jelenségnek számít. Viszont most kiadtak belőle egy limitált verziót, mely szemléletében egészen az 1983-as kezdetekig nyúlik vissza.
A Renault leleplezte a legújabb zászlóshajóját, mely a kupé-SUV szegmens képviselőjeként lép piacra még idén. A Rafale kizárólag hibrid hajtással lesz elérhető.
Ez a hét sem telhet el kínos luxusautó-visszahívás nélkül. Ezúttal a Bentley Bentayga tulajdonosoknak kell meglátogatniuk a szervizeket azért, hogy nehogy elszabaduljanak a hátsó ülések.
A legtöbb gyártó ha elektromos SUV modellt dob piacra, akkor általában a legnagyobb kategóriákat célozza meg a legdinamikusabb hajtásokkal. A Volvo azonban pont ennek az ellenkezőjét lépte most meg. Itt az EX30, mely a belépő szint az SUV kínálatba, mégis gyorsabb, mint bármelyik másik svéd modell.