Alig hogy új rekordot állított be a Nürburgringen az új Panamera Turbo, nem sokkal később a Giulia Quadrifoglio múlta alul a Porsche köridejét, méghozzá nem is kevéssel.
Alig hogy új rekordot állított be a Nürburgringen az új Panamera Turbo, nem sokkal később a Giulia Quadrifoglio múlta alul a Porsche köridejét, méghozzá nem is kevéssel.
Nem akar kimaradni a divathullámból az Alfa Romeo: az olasz márka a párizsi autószalonon mutatja be első saját SUV-ját. Amely mindjárt az osztály csúcskategóriájában fog szerepelni.
A folyamatosan szigorodó előírások ellenére az Euro NCAP által legutóbb töréstesztnek alávetett öt autó közül négy is megszerezte a maximális öt csillagot, egy viszont csak hármat kapott.
Két Giulia Quadrifogliót kapott az olasz csendőrség, akik speciális feladatokra fogják használni az 510 lóerős V6-ossal hajtott Alfa Romeókat.
Az 510 lóerős Quadrifoglio csúcsmodell után a genfi autószalonon bemutatkoztak a középkategóriás Alfa Romeo Giulia hétköznapi változatai is.
A genfi autószalonon mutatkozik be hivatalosan is az Alfa Romeo Giulietta felfrissített, 2016-os kiadása.
Néhány éven belül nyolc új modellt ígért az Alfa Romeo, most azonban reálisabb tervekkel álltak elő, a modellkínálat csak a 2020-as évek közepéig újul meg.
A Volkswagen-csoport vezető formatervezőjeként vonul nyugdíjba Walter de Silva, az a dizájner, aki az Alfa Romeo 156-ost, az Audi R8-ast és a legújabb Volkswageneket is papírra vetette. Az idei év végén nyugdíjba vonul Walter de Silva, a Volkswagen-csoport vezető formatervezője, aki a jövőben tanácsadóként még megőrzi kapcsolatát a német konszernnel. Walter de Silva 1951-ben született, […]
Eddig kifejezetten női autóként tartottuk számon a kis olaszt. Jó, persze az is. De nagydarab, sportosan vezető férfiak is nagyon jól érezhetik magukat benne. Kevés stílusosabb városi rohanógépet találnánk nála.
Az Alfa Romeo eddig nem sok mindent árult el az új Giulia csúcsváltozatáról, de egy olasz lap úgy értesült, hogy az ötszáz lóerős limuzin több mint 300 km/órára lesz képes.