Az Alpine a 290 számára pénzdíjas bajnokságot szervez a francia rally bajnokságon belül.
Az Alpine a 290 számára pénzdíjas bajnokságot szervez a francia rally bajnokságon belül.
Az Alpine bemutatta az A110 sportautó frissített modellpalettáját, amely az utolsó gyártási évébe lép. A legnagyobb újdonság az A110 R 70, egy limitált kiadás, amely a márka 70. évfordulója előtt tiszteleg. Emellett debütál az új A110 GTS is, amely az S és GT kiviteleket váltja fel.
Az Alpine gőzerővel dolgozik egy sor elektromos modellen, köztük az A110 sportautó tisztán elektromos utódján és az A390 crossover koncepció sorozatgyártásra érett változatán. Emellett fejlesztés alatt áll egy új 2+2 üléses túrakocsi is, amely várhatóan az A310 nevet kapja, és 2028-ban kerülhet piacra.
Az Alpine már gőzerővel dolgozik az A110 sportkocsi következő generációján. Túl sok technikai részletet eddig nem ismertetett a gyártó, de Luca de Meo, a Renault vezérigazgatója most annyit elárult, hogy az újdonság könnyebb lesz, mint a belsőégésű motorral szerelt riválisok.
Az Alpine részleg vette kezelésbe a tavaly bemutatkozott francia kupé SUV modellt. A Rafale hajtását további elektromos motorokkal egészítették ki, így 300 lóerőt és két hajtott tengelyt elérve.
Az Alpine lényegében már két éve fejleszti az elektromos A290-es hot hatch modelljét. Most már közel a premier időpontja, folynak is gőzerővel a tesztelések.
A Renault márkától egyre inkább függetlenedő Alpine mondhatni, hogy állást foglalt a belsőégésű motorok és az elektromos hajtás kérdésében. Már öt darab tervezett villanyos modellnél tartanak 2030 előtt.
Öt év telt el az újgenerációs A110 gyártásba kerülése óta. Akkor majdnem év autója lett, noha ez egy 2+2 üléses kicsi sportcoupé. A modell sikerességén felbuzdulva úgy gondolta a Renault leányvállalata, hogy ideje egy nagyszabású vérfrissítésnek. Ezt hivatott szolgálni az Alpine A110 R.
A Renault sportmárkájaként működő Alpine nemsokára alapos palettabővítésbe kezd. Most három új modellt is megmutattak, igaz még csak sejtelmes oldalnézeti képeken.
Sosem gondoltunk s témába mélyebben, pedig mindvégig ott voltak és vannak az orrunk előtt. Működésük magától értetődő, tulajdonképpen 3-4 féle létezik belőlük a világon, évek alatt kitalált, bejáratott, bevált mozgáskultúrával. Aztán jött a Renault.