
Bár hivatalosan még nem leplezte le az új intelligens klíma megoldását a Ferrari, azok levédetésnél használt műszaki képei már kiszivárogtak. A jövő modelljei hőkamerán keresztül figyelnek majd az utazás alatt!
Bár hivatalosan még nem leplezte le az új intelligens klíma megoldását a Ferrari, azok levédetésnél használt műszaki képei már kiszivárogtak. A jövő modelljei hőkamerán keresztül figyelnek majd az utazás alatt!
Az autóritkaságok szeretete sokszor már egészen fiatalon elkezdődik az embernél. Persze, gyerekként még nem vezethet senki járgányokat, hacsak nem elég módos családban van ahhoz, hogy hozzájusson a The Little Car Company termékeihez. Például a most bemutatott kicsinyített 1957-es Ferrarihoz.
A Ferrari az F40-es szériával lényegében egy legendát alkotott. Nem a gyártó legelső szupersportkocsija volt, de talán a legtöbb embernek ez a modell ugrik be, ha csúcs Ferrariról esik szó. Na de milyen lehet csapatni vele? Most egy videó erejéig beugorhatunk a volán mögé.
A Ferrari megbízott vezérigazgatója nem ellenzi a villanyosítást, sőt, inkább az új lehetőségeket látja benne. 2025-ben jöhet az első teljesen elektromos sportkocsijuk, már Benedetto Vigna irányítása alatt.
A Ferrari lényegében fennállása óta ikon az autóiparban, így nem csoda, ha az olasz lovacskás márkával legalább szóban szeretnek rivalizálni más gyártók is. A VW csoport vezérigazgatója azonban a megszokottnál is bátrabban ment neki az összehasonlításnak, szerinte ugyanis a Lamborghini már több ponton lehagyta a vetélytársát.
A legtöbb ember számára a sportkocsi kimondottan aszfaltra való. Na de mi van akkor, ha megváltozik ez a nézet? Akkor lesz poros a Ferrari F40 és parkol le a fűben a Lamborghini Gallardo.
Nem gyakori, hogy két ilyen szélsőséges eset találkozik úgy, hogy annak baleset lesz a vége. A kis Twingo kikanyarodott a Ferrari 488 Pista elé.
Utoljára a 70-es években kínált V6-os motort a Ferrari utcai autóhoz, most viszont újra visszatértek ide a gyáriak. Igaz, most már villanyosítva, azaz itt a 296 GTB.
Alig pár nappal azután, hogy a Ferrari vezérigazgatói székét a techiparból ismerős Benedetto Vigna vehette át, egy neves pénzügyi elemző arra buzdít mindenkit, hogy most kell túladni a részvényeken. Ezt a forgatagot természetesen az olasz gyártó értékpapírjai is megérezték.
Egy igencsak különleges, Dogecoin matricázással ellátott Ferrari F9 Tributo-t sikerült lefotózni Amerikában. Vajon itt is perre megy majd az olasz gyártó, mint pár éve egy másik hasonló megoldás esetében?