Louis Camilleri két éven keresztül vezette a neves olasz sportkocsi gyártót, most viszont minden előjel nélkül beadta a lemondását. Hivatalos indoklás még nincs, csupán találgatásokra támaszkodhatunk.
Louis Camilleri két éven keresztül vezette a neves olasz sportkocsi gyártót, most viszont minden előjel nélkül beadta a lemondását. Hivatalos indoklás még nincs, csupán találgatásokra támaszkodhatunk.
A 488 GT Modificata ugyan egy versenyautó, de nem felel meg a nemzetközi versenyszériák szabályainak. Nem is egy újabb GT versenyautó építése volt a cél, hanem egy versenypályán használható brutális játékszert kínálnak az olaszok a leghűségesebb ügyfeleknek.
Michael Leiters árulta el egy interjúban, hogy még a bonyolult hibrid rendszerrel ellátott SF90 szupersportkocsi megalkotása is gyerekjáték volt ahhoz képest, amit a márka első SUV modelljének kifejlesztése jelent. Nem csoda, nem egy átlagos crossovert szeretnének piacra dobni.
A Ferrari paletta legerősebbje is megjelent nyitható tetős, tehát Spider kivitelben, ráadásul ugyan azzal a hajtással és dinamikával, mint az SF90 Stradale kupé.
Egy gyári visszahívási akció sosem kellemes, hiszen ezek mindegyike egy olyan hibára mutat rá, amit gyártás közben nem vettek észre. Vannak viszont az átlagnál kellemetlenebb szituációk, mint például amikor egy Ferrari elhagyja a hátsó szélvédőjét.
A modellfrissítés után Portofino M hivatalosan a Ferrari belépő szintű modelljének a neve, amit most már 600 lóerő feletti teljesítménnyel kínálnak a vásárlóknak.
Búcsúzik a Ferrari paletta legpraktikusabb tagjának számító GTC4Lusso. Utódmodell nincs, valószínűleg a jövőben érkező SUV számára szorítanak helyet a kínálatban.
A Ferrari a koronavírus járvány miatt gyakorlatilag a vásárlók felét elvesztette, a nyereség pedig 95 százalékot zuhant. Mindezek ellenére a gyártó becsélesei szerint az év második felére helyreáll a rend.
Bár év elején egy szabadalom bejegyeztetése miatt úgy tűnhetett, hogy a Ferrari egy tisztán elektromos autón dolgozik, most a márka kereskedelmi igazgatója megcáfolta ezt,
Sebastian Vettel a tavalyi szenvedős szezon után nem tudott érdemileg zöldágra vergődni a Ferrarival, ezért év végén otthagyja az olasz csapatot. A jövője még kérdéses.