
Búcsúzik a Ferrari paletta legpraktikusabb tagjának számító GTC4Lusso. Utódmodell nincs, valószínűleg a jövőben érkező SUV számára szorítanak helyet a kínálatban.
Búcsúzik a Ferrari paletta legpraktikusabb tagjának számító GTC4Lusso. Utódmodell nincs, valószínűleg a jövőben érkező SUV számára szorítanak helyet a kínálatban.
A Ferrari a koronavírus járvány miatt gyakorlatilag a vásárlók felét elvesztette, a nyereség pedig 95 százalékot zuhant. Mindezek ellenére a gyártó becsélesei szerint az év második felére helyreáll a rend.
Bár év elején egy szabadalom bejegyeztetése miatt úgy tűnhetett, hogy a Ferrari egy tisztán elektromos autón dolgozik, most a márka kereskedelmi igazgatója megcáfolta ezt,
Sebastian Vettel a tavalyi szenvedős szezon után nem tudott érdemileg zöldágra vergődni a Ferrarival, ezért év végén otthagyja az olasz csapatot. A jövője még kérdéses.
A járványügyi helyzetre tekintettel a Ferrari is szünetelteti a gyártást, legalábbis ami az autógyártást illeti. Más dolgok jönnek ki az üzemből, például ágaskodó lovacskás lélegeztetőgép alkatrészek.
Egy hivatalos közleményben hívta fel a Ferrari a figyelmet arra a csalással egybekötött lopásra, mely igencsak elterjedt mostanság Dél-Afrikában. Márkakereskedőként jelentkeznek be a tolvajok, majd elviszik az autókat visszahívásra hivatkozva.
Sose ment olyan jól még a Ferrarinak, mint a 2019-es modellévben. Sikerült átlépni a 10 ezer darabos értékesítést is.
Most már nem kérdés, hogy lesz-e a jövőben tisztán villanyos Ferrari, miután az olaszok szabadalmat vezettettek be egy ilyen konstrukcióra.
Az olasz főváros nevét kapta a Ferrari újdonsága. Az alapokat az ágaskodó lovas márka belépő szintű modellje, a Portofino adta, de mégis többről van szó, mint egy sima zárt tetős változat.
Frankfurtban a Ferrari újdonsága az F8 nyitott tetős változata, a Spider lesz. A McLaren 720S piaci megszorongatása a cél.