Két hét van még a hivatalos premierig, de a Ford már most elkezdte mutogatni az új elektromos, már MEB platformra épülő SUV modelljének a részleteit. Első körben a hűtőmaszk helye és a nappali menetfény LED rajzolata lepleződött le.
Két hét van még a hivatalos premierig, de a Ford már most elkezdte mutogatni az új elektromos, már MEB platformra épülő SUV modelljének a részleteit. Első körben a hűtőmaszk helye és a nappali menetfény LED rajzolata lepleződött le.
Új mérföldkőhöz érkezett az elektromos Ford Mustang SUV sztori. Immár az ötvenezredik Európában átadott példánynál tart a gyártó.
A Ford komolyan veszi az elektromos autók hatótáv növelését. Még a hőmenedzselést sem hagyják ki a képből, azaz a jövőben nem a hagyományos légbefúvós megoldást alkalmaznák a fűtéshez, hanem inkább megnövelnék a fűtőszállal ellátott területek számát.
A Ford, az LG és a Koç Holding együttműködési megállapodásának eredménye lehet egy eddig még Európában sosem látott méretű akkumulátorgyár, melyet Törökországban építenének meg. Ha a terveket elfogadják, 2026-ban már teljes gőzzel folyhat a termelés.
Egy felülvizsgálat alkalmával szembesült azzal a problémával a Ford, hogy a 10 sebességes automata váltóból csavarok eshetnek ki, ami balesetveszélyes szituációkat eredményezhet. A hiba kijavításáig szüneteltetik a Bronco, Mustang és F-150 értékesítéseket, hogy ne torlódjanak tovább a várólisták.
A Ford egy rutinellenőrzéskor jött rá arra, hogy baj lehet az F-150 Lightning akkumulátor csomagjával. Le is állították a gyártást, amíg nem javítják ki a hibát.
A Ford Mustang Amerikában abszolút a megfizethető sportos járgányok közé tartozik. Persze, a generációváltás legelső darabja egészen más tészta. Egy jótékonysági aukción valaki félmillió dollárt fizetett ki érte.
Amerikában egy GT1 néven futó cég nem mindennapi Ford GT átiratot mutatott be. Az 1500 lóerős szörnyetegből csupán 30 darabot gyártanak, mert anno ennyi plusz vázat sikerült megszerezni a Ford-tól.
A Ford a GT harmadik generációját egy egyedi versenyautó szériával dobja fel. Az Mk IV minden tekintetben az eddig legerősebb és legjobban kezelhető GT modell.
A Ford a Mustang márkanevet felhasználva lépett be a teljes villanyosítás világába. Nagyon úgy néz ki, hogy bejött a húzás, hiszen alig két év alatt már 150 ezer példányt gyártottak le belőle.