A Lamborghini vezérigazgatója, Stefano Domenicalli beszélt a márka jövőjéről. Tisztán elektromos modelljük nem lesz, példányszám maximalizálás viszont igen.
A Lamborghini vezérigazgatója, Stefano Domenicalli beszélt a márka jövőjéről. Tisztán elektromos modelljük nem lesz, példányszám maximalizálás viszont igen.
A Lamborghini az Urus piacra dobásával lényegében elhagyta a komfortzónáját, így most már majdnem mindegy, hogy milyen variánsok készülnek a későbbiekben. Azért lesz egy sportosabb kivitel is.
Már 2011 óta jelen van, így érthető, hogy már az Aventador utódlásáról beszélnek a Lamborghininél. Pontos információkat még nem közöltek, ám a fontosabb fejlesztési irányokat nem titkolják.
Egyes helyeken ismét divat az autók komplett aranyra fóliázása. Többek között Németországban is elkezdett terjedni ez a furcsa szokás, a rendőrök pedig megelégelték ezt. Nem az ízlést büntetik, hanem a biztonságot.
A Lamborghini mostantól terepes csomagot is kínál az Urus SUV-hoz. Igazság szerint olyan extrákról van szó, melyeknek normál esetben alapból járnának egy ilyen autóhoz.
Nem véletlen, hogy a Lamborghini is felszállt az SUV vonatra, az Urus ugyanis megismételte azt, amit a Porsche ért el a Cayenne bevezetésével, azaz pár hónap alatt csaknem duplázták az eladásokat.
A Lamborghini némi frissítéssel, és egy kis erősítéssel gondoskodik arról, hogy a Huracán továbbra is a tehetős vásárlók egyik kedvence legyen.
A Lamborghini nem zárkózik el egy új modell lehetőségétől a jövőben. Szeretnének egy Porsche Panamera rivális négyajtós sportkupét is a kínálatba.
Hibrid hajtást kap a Huracán következő, 2022-ben bemutatkozó generációja – közölte a Lamborghini.
A tanulmányautók küldetése mindig is az volt, hogy mutassák, merre is tart az iparág. Nélkülük megállt volna a fejlődés – mégsem mindből lett utcai autó. Sőt: sok új út zsákutcának is bizonyult – még ha nem is mindig azért, mert a konkrét koncepcióval, vagy az azzal jelölt iránnyal lett volna baj. Összeszedtük minden idők legérdekesebb tanulmányautóit. Íme a gyűjtemény!