
Éppen egy évvel ezelőtt számoltunk be arról, hogy elkészült az egymilliomodik példány a Mazda legendás nyitott tetős sportkocsijából, a már a negyedik generációjánál járó MX-5 ezzel tartja a legnagyobb darabszámban készült roadster rekordját.
Éppen egy évvel ezelőtt számoltunk be arról, hogy elkészült az egymilliomodik példány a Mazda legendás nyitott tetős sportkocsijából, a már a negyedik generációjánál járó MX-5 ezzel tartja a legnagyobb darabszámban készült roadster rekordját.
Egy brit szaklap nemrégiben közzétett egy hetes listát azokról az autókról, amelyek megérdemelték a süllyesztőt. (Lásd itt: https://magazin.kocsi.hu/?p=17495). Ezen felbuzdulva mi is elkezdtük keresni a világ legnagyobb autóipari tévedéseit. Minden héten ajánlunk egy-egy modellt, amelyre várjuk a szavatokat a facebookon!
Ilyenkor, az első napsugarak ragyogására nem csak a virágok nyílnak ki, hanem gyakran az autók is. Minden valamirevaló autónepper tudja, hogy kabriót eladni csakis tavasszal lehet – hiszen ilyenkor vágyik rá mindenki. A piac egyik legvonzóbb (és egyben egyik legolcsóbb) modellje az MG roadstere, amelyet eleinte F, később TF néven forgalmaztak. Vajon megéri az árát? Ennek nyomoztunk utána.
Feltűnő formájú versenyautót mutatott be a Mazda a Los Angeles-i autószalonon, az RT24-P névre keresztelt prototípussal a Le Mans-i 24 óráshoz hasonló futamokon indulnának.
Nem véletlenül villantott fel egy szélvédő nélküli, vad változatot is az MX-5-ös mostani sorozatának bemutatóján a Mazda: hasonló furcsaságokkal rukkol elő a Las Vegasban rendezett SEMA kiállításon is.
Megkezdődött a Mazda népszerű roadstere legújabb generációjából a targatetős kivitel gyártása. Az MX-5 RF a jövő év elején kerül az európai szalonokba.
Nem várt a párizsi autószalonig a frissített külsejű, 2017-es 3-as modellsorozat piaci bevezetésével a Mazda: íme a ráncfelvarráson átesett új változat!
Még csak nemrég jelent meg az új Mazda MX-5-ös, de egy brit tuningcég máris előállt a saját átiratával. A beavatkozás nem annyira látványos, mint inkább eredményes: 57 lóerőnyi pluszt hoztak ki a keménytetős roadsterből.
A Mazda3 után a Mazda6-oson is végzett néhány változtatást a gyártó, amit túlzás lenne modellfrissítésnek nevezni, de kétségkívül jobb lett tőle az autó.
Sikeres a Mazda3 jelenlegi, harmadik generációja, ezért a japán gyártó csak apróságokon módosított a máris esedékes modellfrissítéskor.