Történelmi pillanatról számolt be a kecskeméti Mercedes-Benz gyár, azaz elkészült az első magyar gyártású elektromos modell, egy fehér színű EQB példány.
Történelmi pillanatról számolt be a kecskeméti Mercedes-Benz gyár, azaz elkészült az első magyar gyártású elektromos modell, egy fehér színű EQB példány.
A Müncheni Autószalonon számolt be a Mercedes arról, hogy újabb hibrid generációt már nem fejlesztenek a jövőben, azaz innentől csak a tisztán elektromos hajtásokon dolgozik a fejlesztői részleg.
Az EQS után a Mercedes bemutatta az E osztály elektromos alternatívájának tekinthető EQE modellt is. A fényűzés megmaradt, csupán a dimenziók változtak.
Igencsak különös módját választotta a Mercedes annak, hogy megünnepelje a ma ismert légzsák megjelenésének 50 éves évforulóját. Egy ezekből az életmentő eszközökből készült ruhakollekciót mutattak be.
Kompakt méretei ellenére tágas terekkel büszkélkedhet az új Mercedes Citan, mely már most elérhető személy- és teherszállító kialakításban is. Egyelőre benzines és dízel egységeket kínálnak hozzá, de jövőre jön az elektromos is.
Alkatrészhiány miatt kellett pár hetes szünetet tartani a kecskeméti Mercedes gyárban, de a jelentések szerint most végre újra elindulhat a termelés.
A Mercedes elektromos luxusszedánja megkapta a magyar árlistát is. Drága? Persze! De nem is lehetett nagyon másra számítani.
A Mercedes a legújabb S osztályt is páncélba borította az igényességre vágyó, de veszélyes életet élő vásárlók kedvéért.
Bár a Mercedes EQS már alapból tudja a hátsókerék-kormányzást, időnként fizetnie kell a tulajdonosoknak, ha kisebb fordulókört szeretnének.
Már nem kérdéses, hogy az autóipart nehéz helyzetbe hozó félvezető-hiány az idei év mellett majd a 2022-es évre is rányomja a bélyegét. A Stellantis után a Daimler is megerősítette ebben az elemzőket.