
Elon Musk cége bejelentette, hogy csaknem három hétre leáll a Model S és a Model X gyártása. A felszabaduló munkások választhatnak, azaz vagy átmennek egy másik gyártási részlegre, vagy részben fizetett szabadságra mennek.
Elon Musk cége bejelentette, hogy csaknem három hétre leáll a Model S és a Model X gyártása. A felszabaduló munkások választhatnak, azaz vagy átmennek egy másik gyártási részlegre, vagy részben fizetett szabadságra mennek.
Bár év elején még úgy tűnt, hogy idén nem a Suzuki lesz a legkeresettebb márka Magyarországon, a japán gyártó év végi hajrája kifizetődött. Most már szinte biztos, hogy idén is megőrzi piacvezető helyét a márka.
A Mercedes hivatalosan is megkezdte az AMG One konnektoros hibrid szupersportkocsi promózását, természetesen a hétszeres világbajnok F1-es pilóta, Lewis Hamilton segítségével.
Míg a legtöbb nagy gyártó már konkrét dátumokkal rendelkezik a villanyos átállással kapcsolatban, az Aston Martin még feltételezés szinten sem bonyolódik ilyen megállapításokba.
A Porsche 2002-ben mert nagyot álmodni, azaz beépíteni egy SUV modellt a sportkocsikkal zsúfolt palettába. A húzás bejött, a Cayenne nem csak megmentette a márkát a csőd széléről, hanem azóta is folyamatosan brutális hasznot termel.
Tanulmány szinten még év elején mutatta be a Subaru az első teljesen elektromos crossoverét. Akkor még nem volt biztos, hogy globális modell lehet belőle, de most már elárulták a gyáriak: Európában is kapható lesz az autó.
A Latin NCAP törésteszteken a latin-amerikai belpiacos modelleket kezdték el vizsgálni a biztonság szempontjából. A piac két legkeresettebb típusa egyből óriásit bukott.
A Renault tavaly óta lényegében megduplázta az elektromos Zoe eladásait Európában, ezzel pedig fölényes piaci elsőbbséget szerzett magának. Az elektromos Kangoo Z.E sem fogyott rosszul, azaz ráéreztek a franciák a villanyos vonalra.
Nemsokára elindul globális szinten a Mercedes EQ modellek gyártása, melyben a kecskeméti üzemnek is nagy szerepe lesz. Nálunk készül majd az EQB kompakt villanyos crossover.
Louis Camilleri két éven keresztül vezette a neves olasz sportkocsi gyártót, most viszont minden előjel nélkül beadta a lemondását. Hivatalos indoklás még nincs, csupán találgatásokra támaszkodhatunk.