Netvilágot láttak az első olyan képek a BMW 5-ös sorozatának kombi változatáról, amelyeken már lényegében álcázás nélkül látható az autó. A modell a jövő év második felében érkezik.
Netvilágot láttak az első olyan képek a BMW 5-ös sorozatának kombi változatáról, amelyeken már lényegében álcázás nélkül látható az autó. A modell a jövő év második felében érkezik.
Bár még csak két év múlva érkezik a Lexus új csúcs-limuzinja, azt már most közölte a gyártó, hogy üzemanyagcellás (vagyis hidrogén-üzemű) változat is lesz majd belőle.
Közzétette a Volkswagen az első rajzot a Passat CC utódjáról, az immár külön név alatt futó Arteonról, amely a tavaszi genfi autószalonon mutatkozik be a nagyközönségnek.
A napokban mutattuk meg (ismét) a régóta ígérgetett Alfieri képeit. Az új Maserati sportkupéra 2020-ig még biztosan várni kell (vagy talán tovább, ha ismét halasztják a bevezetését), de íme egy klasszikus előd, az éppen 30 évvel az Alfieri előtt piacra dobott Shamal.
A Morgan Stanley bank egyik vezető elemzője szerint aligha fogják az ígért időben, 2017 második felében átvenni autóikat azok, akik megrendelték a Tesla várva várt 3-as sorozatát. Valószínűbb, hogy egy további évet kell majd még várniuk.
A használtautó piac egyik legolcsóbb modellje a maga kategóriájában a Citroën C2, kis szerencsével már 500 ezer forint alatt ki lehet fogni egy-egy normális állapotú példányt. Miért ilyen olcsó? Mindjárt meglátjuk!
A retró stílusú lemezek alatt naprakész technika található, tulajdonképpen egy BMW 3-as Coupét alakítottak át modern veterán autóvá az orosz Bilenkin Classic Carsnál.
Visszatér a Lotus az aktívan fejlesztő gyártók sorába – jelentette ki nemrégiben egy nyilatkozatban a cég vezetője. A brit sportkocsi márka üzleti eredménye 20 év után végre nyereségbe fordult, így a tulajdonos már szán pénzt új modellek piacra dobására. Először az új Elise mutatkozik be, majd talán egy SUV is érkezhet.
Számos új információ és egy „fantomkép” is megjelent a BMW és a Toyota közös fejlesztésében készülő modellpárról, a Z5-ösről és a Supráról. A legfontosabb, hogy 2018-ban gördülnek piacra.
Nem lesz V8-as változat a Maserati régóta ígérgetett új sportkupéjában, a 2020-ra ígért Alfieriben. De legalább elektromos verzió biztosan készül majd.