Éppen csak megjelent az Audi A3 modellfrissített kiadása, máris itt egy újabb változat a kínálatban: az RS3 lépcsőshátú változata, amely ráadásul egyelőre erősebb is az ötajtósnál.
Éppen csak megjelent az Audi A3 modellfrissített kiadása, máris itt egy újabb változat a kínálatban: az RS3 lépcsőshátú változata, amely ráadásul egyelőre erősebb is az ötajtósnál.
Még a 911 Turbót is lehet tovább tuningolni, erre mutatott példát a TechArt a GT Street R bemutatásával. A feltűnő színű és alaposan átalakított Porsche jelentősen erősebb lett a korábbinál.
Sokat ígérte már az Alfa Romeo, hogy szabadidő-terepjárót készít, most pedig itt a Stelvio, méghozzá rögtön a legerősebb, 510 lóerős Quadrifoglio kivitelben.
Közös fejlesztésű városi kiskocsit mutatott be a Toyota, a Subaru és a Daihatsu. Az új modellek együttes jellemzője, hogy rendkívül tágasak, és csak Japánban lesznek kaphatók.
Teljesen új modell prototípusával állt elő a Jaguar. Az I-Pace Concept egy tisztán elektromos hajtású crossover, amely hamarosan akár gyártásba is kerülhet.
Szabadidős kivitelben is bemutatja legkisebb modelljét a Chevrolet, ám a Spark Activ nálunk már nem lesz kapható, és Opel-emblémás testvérmodelljére se számítsunk.
Modellfrissítésen esett át a Citroen kedvező áron kínált családi lépcsőshátúja, a C-Elysée, amely ebből az alkalomból új frontrészt és hátsó lámpákat, valamint naprakész infotainment rendszert kapott.
A Giulia hozta el az Alfa Romeo újjászületését, és az olaszok nem állnak meg itt, hiszen a következő öt évben kilenc új modellt mutatnak be.
Már csak néhány napot kell várni arra, hogy bemutatkozzon a legújabb Maybach. Az S-osztály Cabriolet még fényűzőbb kiviteléről van szó, ami valószínűleg V12-es motort kap.
Szélvédő és tető nélküli sportkocsit mutatott be egy korábbi spanyol motorkerékpár-gyártó. A Bultaco első négykerekűje, a Linx akár 400 lóerős is lehet.