Úgy látszik, az amerikai izomautók teljesítménye sosem elég. A Mustang és a Camaro után most a trió harmadik tagja, a Dodge Charger esett át egy kis erősítő-kúrán.
Úgy látszik, az amerikai izomautók teljesítménye sosem elég. A Mustang és a Camaro után most a trió harmadik tagja, a Dodge Charger esett át egy kis erősítő-kúrán.
A gyártó közleménye szerint hamarosan a piacra kerül a Cadillac SRX új generációja.
Milyen messze van már a Hyundai sportkupéja az 1990-ben bemutatott őselődtől, amely még csupán egy olcsó sportos kiskocsi volt! A dél-koreai kupé húsz év alatt eljutott az olcsó zseb-sportkocsitól a japán márkák szuper-sportautót idéző formavilágáig. S nem csupán külseje japánosodott el, hanem immár a minőség terén sincs semmi szégyenkezni valója a Hyundainak.
Egész sor újdonságot mutat be a következő években az Audi, amely alapvetően a szabadidőautók irányába terjeszti ki modellpalettáját.
Ráncfelvarráson esett át a Volkswagen Tiguan. A márka egyen-maszkja jóbban ál ugyan az autónak, mint a korábbi orrkialakítás, de rengeteg, szemmel nem észrevehető területen is sokat javult az autó.
Elég egyetlen pillantás az Elantrára ahhoz, hogy kétségünk se legyen: a Hyundai tényleg óriási változáson ment keresztül. Ez az autó olyan érett és kiforrott konstrukciónak tűnik, amilyen valójában. És a minőségére sem lehet semmi panasz. Sőt!
Véletlenül került nyilvánosságra az első hivatalos, gyári kép az új 7-es BMW-sorozatról. Persze a gyártók mindig azt állítják, véletlen volt – de most tényleg.
Csak hét példány készül abból a különleges Aston Martinból, amit teljesen a vevő igényeihez szabnak, a speciális Vanquish első darabját pedig most mutatták be.
Sosem volt igazán népszerű a Primera legutolsó generációja, a futurisztikusnak szánt középkategóriás Nissan ennek ellenére remekül beválik családi autónak.
Egy gyárilag megrendelhető csomaggal 600 lóerősre növelhető a BMW M6 teljesítménye, a sportkocsi pedig így akár 305 km/órával is száguldhat.