
Az elmúlt időszakban villámgyors BYD terjeszkedésnek lehetünk szemtanúi. Nem csak a lefedett piacok tekintetében igaz ez, hanem bizony a modellpaletta esetében is. Máris megmutatta magát gyári vázlatokon a következő modelljük, a Sea Lion 07.
Az elmúlt időszakban villámgyors BYD terjeszkedésnek lehetünk szemtanúi. Nem csak a lefedett piacok tekintetében igaz ez, hanem bizony a modellpaletta esetében is. Máris megmutatta magát gyári vázlatokon a következő modelljük, a Sea Lion 07.
Hivatalosan is megérkezett a Volvo első buszlimuzinja, mely lényegében a kínai elektromos Zeekr 009 kicsit átdolgozott változata. Egyelőre csak Kínában kapható, de a gyártó nem zárkózik el az európai nyitástól sem.
A Mercedes a G osztály palettáját bővíti ki nemsokára egy tisztán elektromos variánssal. A technikai részletekről még nem beszéltek a gyáriak, de az első kedvcsináló képek már megérkeztek.
Az Opel a Combo modellt is felruházta a jelenlegi márkaarculatával, illetve a technikai háttér is modernebb lett. Az erős villanyosítási törekvés ellenére a teherszállító kivitel továbbra is kapható lesz hagyományos hajtásláncokkal is.
Egy márkán belül általában egységes arculat uralkodik, így gondolhatnánk, hogy bizonyos modellek dizájnelemeit cserélgetve semmi probléma nem lehet. És akkor megszületett a Mazda 6 fényforrásokkal is tuningolt RX-8.
Szokták mondani, hogy igenis a méret a lényeg. Ezt a kérdést nem aprózta el a Genesis sem és megalkotta a világ jelenlegi legnagyobb személyautó motorháztetejét a G90-eshez.
A Porsche nemsokára teljes valójában megmutatja az érdeklődőknek a Panamera legújabb generációját, ám előtte az utastérről rántották le a leplet. Érezhető a Taycan hangulata az új kialakításban.
Fordult a kocka, ugyanis a Ferrari beszámolója szerint több hibrid hajtáslánccal szerelt autót adnak el, mint villanyosítás nélkülit. Persze, ebben nagy szerepe van az elmúlt hónapok kínálatának is.
Mintegy 88 évnyi gyártás után hatalmas mérföldkőhöz érkezett a Toyota. Elkészült ugyanis a 300 milliomodik legyártott autójuk.
A német ADAC több mint 100 ezer kilométert pakolt egy elektromos Volkswagen ID.3 modellbe. A bűvös számot átlépve meg is mérték, hogy mennyit vesztett a kapacitásából az akkumulátor.