
Bepillantást engedett a jövőjébe a Suzuki, a genfi autószalonon ugyanis olyan tanulmányautót leplezett le, amely egy Swiftnél nagyobb modell előzetesének számít.
Bepillantást engedett a jövőjébe a Suzuki, a genfi autószalonon ugyanis olyan tanulmányautót leplezett le, amely egy Swiftnél nagyobb modell előzetesének számít.
Az egyik első európai városi mini volt a Panda, és ez ma sincs másként: az egyszerű és praktikus ötajtós kiskocsi mindent tud, amit egy városi autónak tudnia kell.
Lélegzetelállító formájú sportkocsi tanulmányával jelentkezett a Bentley a genfi autószalonon. Az EXP 10 Speed 6 névre keresztelt prototípusból hamarosan szériagyártmány válhat.
Type R kivitelben is itt az új Civic, amely 310 lóerős motorjával a Honda eddigi legerősebb autója, és a kategória leggyorsabbja is egyben.
A kompakt kombiknál nem hosszabb, mégis praktikusabb és tágasabb azoknál az Opel Zafira, amely hét ülésével az egyterű családi autók egyik úttörője volt.
2015-ben az új Volkswagen Passat nyerte el az Év Autója díjat, a döntőbe elegáns prémiummodellek és ötletes francia típusok is kerültek.
Sportosan vezethető és gazdagon felszerelt a Ford üzleti limuzinja és családi kombija, amely hatalmas helykínálatával hódít.
A méretcsökkentés a Kia kompakt modelljét is elérte, a népszerű cee’d nagyobbik szívómotorját kicsi, hatékony, háromhengeres turbómotorra cserélték.
A BMW Art Car projektet Hervé Poulain, francia autóversenyző indította el. Művészeket hívott meg, hogy használják az autót úgy, mint egy vásznat. Az első ilyen autóval részt vett a 24 órás Le Mans autóversenyen 1975-ben.
Las Vegasban menetrendszerűen összegyűlnek az extrém autótuningolás szerelmesei az amerikai tuningautós szövetség, a SEMA éves találkozóján, ahol az autóipar nagyjaitól egyedül dolgozó mániákusokig rengetegen mutatják meg, mi mindent tudnak kezdeni autóikkal. Íme egy kis ízelítő a tavalyi év felhozatalából.